• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Ara
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 162, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi 

Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi. Antalya Koleji ruhunun turizme yansıması 1980-81 eğitim öğretim yılında 125 öğrenci ile falliyete geçen Antalya Koleji, Antalya’nın yerli ve köklü ailelerinden ...
Küçük Resim

Exploring push and pull motivations of Russian tourists to Turkey 

Dursun Cengizci, Aslıhan; Başer, Gözdegül; Karasakal, Sezer (Tourism Review International, 2020)
Diverse studies have focused on understanding the travel motivations of tourists, yet few explain the specific travel motivations of Russian tourists. In this regard, this study aims to explore the push and pull factors ...
Küçük Resim

Acente kataloğu 

Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
Acente Kataloğu Acentenin pek çok operatöre hizmet vermek üzere otellerin görsel ve yazılı tanıtımını yaptığı katalog. Acenteler pek çok otel ile konaklama kontenjan sözleşmesi yaparak operatörlere geniş yelpazede ürün ...
Küçük Resim

The good, the bad, the well-connected 

Wegener, Michael; Mutlu Kesici, Evla Eda (2019)
In this paper, we analyse a variation of truel competitions in which each prospective player is represented by a node in a scale-free network. Without the inclusion of any particular spatial arrangement of players, traditional ...
Küçük Resim

Turist rehberlerinin rollerine dayanan metaforik turist algısı 

Köroğlu, Özlem; Güzel, Fatma Özlem; Ünal, Caner (I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018)
Küçük Resim

Destination image perception patterns of tourist typologies 

Ceylan, Demet; Çizel, Beykan; Karakaş, Hatice (International Journal of Tourism Research, 2020)
Conceptual and empirical typologies comprising the intersection of personal and social characteristics of tourists have similarities and differences with respect to image perception of a destination. This study examines ...
Küçük Resim

Examining the impacts of restaurant attributes on satisfaction and storytelling: the case of Turkey 

Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Gazelci, Sadık Can (Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR), 2022)
The current research aimed to search the impacts of restaurant attributes on satisfaction, and the impacts of satisfaction on storytelling in restaurants. The data was obtained from 226 academicians and administrators of ...
Küçük Resim

Turistlerin kalabalık algısının alışveriş davranışlarına etkisi 

Albayrak, Tahir; Güzel, Özlem; Caber, Meltem; Kocabulut, Özge; Dursun Cengizci, Aslıhan; Güven, Aylin (Anadolu Üniversitesi20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Bu çalışma, turistlerin alışveriş deneyimleri esnasında algıladıkları kalabalığın genel alışveriş memnuniyeti ve harcama miktarı üzerindeki etkisinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla, Antalya’nın Kaleiçi ...
Küçük Resim

Günlük ve paket tur katılımcılarının davranış biçimleri ve hizmet iyileştirme stratejileri: turist rehberlerine yönelik bir durum çalışması 

Ünal, Caner (II. Turizm Rehberliği Kongresi, 2019)
Küçük Resim

E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma 

Başer, Gözdegül; Kantarcıoğlu, Burcu (3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 17

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarÜnal, Caner (45)Başer, Gözdegül (37)Karasakal, Sezer (24)Ceylan, Demet (23)Doğan, Oğuz (21)Dursun Cengizci, Aslıhan (16)Caber, Meltem (10)Öziyci, Hatice Reyhan (9)Albayrak, Tahir (7)Çizel, Beykan (7)... Daha FazlaKonuTourism (17)Turizm (17)Antalya (13)Destination image (8)Turkey (7)Türkiye (7)Destinasyon imajı (6)Content analysis (5)İçerik analizi (5)Satisfaction (5)... Daha FazlaYayın Tarihi2022 (40)2019 (32)2021 (29)2020 (23)2018 (22)2017 (10)2016 (2)2023 (2)Mevcut Dosya(lar)Evet (86)Hayır (74)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.