Search
Now showing items 1-10 of 21
Relationship between paternalistic leadership and organizational commitment in hospitality industry: case of Antalya, Turkey
(Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 2018)
The purpose of this study is to examine the relationship between paternalistic leadership and organizational commitment in hotel enterprises. For this purpose, the data obtained from 243 employees at randomly selected hotel ...
Examining the impacts of restaurant attributes on satisfaction and storytelling: the case of Turkey
(Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR), 2022)
The current research aimed to search the impacts of restaurant attributes on satisfaction, and the impacts of satisfaction on storytelling in restaurants. The data was obtained from 226 academicians and administrators of ...
Medikal turizm kapsamında hizmet veren sağlık kuruluşlarının sosyal medya kullanım düzeyleri: facebook üzerine bir araştırma
(19. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Medikal turizm hizmetlerine olan talebin giderek artmasına bağlı olarak, sektörde hizmet veren destinasyon sayısı artış göstermiştir. Bu durum, sektörde pay sahibi olmak veya var olan payını artırmak isteyen destinasyonlar ...
Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması
(III. Turizm Şurası, 2017)
Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ...
Future trends for smart tourism sestinations: case of Antalya
(1. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, 2018)
Smart Tourism Destinations (STD) concept has taken serious attention as a result of the developments in Smart Cities. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional ...
Dijital arınma turizmi üzerine bir literatür taraması
(21. Ulusal-5. Uluslararası Turizm Kongresi, 2021)
Teknolojinin her yerde kullanımı bazı olumsuz etkilere neden olabilmektedir. Bazı insanlar teknolojinin yaratmış olduğu olumsuz etkilerden kaçmak istemektedirler. Bu bağlamda günümüzde bazı turizm ...
Sağlık turizmi işletmelerinde inovasyon sürecine ilişkin bir literatür taraması
(VII. Ulusal III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2018)
Amacı: Son yıllarda talebin giderek arttığı ve hizmet veren destinasyon sayısının her geçen yıl çoğaldığı sağlık turizmi sektöründe faaliyet gösteren sağlık kuruluşları, küresel rekabet ortamında rekabet avantajı kazanmak ...
Turizmde dijital tüketicilerin faydalandıkları dijital teknolojiler ve platformlar
(Eğitim Yayınevi, 2020)
Müze ve örenyerlerinde mobil uygulama deneyimleri: Türkiye'nin müzeleri ve müzelerin sesi uygulamalarına yönelik bir inceleme
(IV. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi, 2022)
Turizm sektörü, iş yapma süreçlerini gelişen teknolojiye uyarlayarak misafir deneyimini artırmayı hedeflemektedir. Bu sebeple, online rezervasyon sistemleri, artırılmış gerçeklik ve sanal gerçeklik uygulamaları, ...
Effects of website quality dimensions on repurchase intention in airline industry
(II. Tourism and Dynamics, 2017)
This study aimed to investigate the effects of website quality dimensions (efficiency, system quality, service quality and privacy) on repurchase intention. Survey technique was used to collect data among 134 participants. ...