• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Search
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 17

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
Thumbnail

The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry 

Başer, Gözdegül (III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)
Tourism is being expected to show a sustained annual growth of 4.4 % in the number of arrivals between 2010-2030 for the emerging markets (UNWTO, 2019). Considering that tourism is a multidimensional service system covering ...
Thumbnail

Procurement and sales management with process management approach 

Aidinov, Ali Sofa; Ceylan, Demet; Talay, Işılay (Frontpage Publications, 2018)
A company's buying and selling departments are focused on responding to the types of demand that we can classify as internal and external demand. Although internal demand comes from other parts of the company, external ...
Thumbnail

The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry 

Başer, Gözdegül (Paradigma Akademi Yayınları, 2019)
The tourism industry is known to be one of the first service industries to adapt and use information and communication technologies (ICT) for promoting its services (Sadr, 2013). In the early stage of the mainframe age in ...
Thumbnail

The impact of tourism on Turkish economy 

Başer, Gözdegül (Peter Lang, 2020)
Thumbnail

Çoklu bakış açısıyla Covid-19 pandemi krizi ve turizm 

Başer, Gözdegül; Ersoy, Aslı; Ehtiyar, Rüya (Detay Yayıncılık, 2021)
Bu çalışma, Covid-19 pandemi krizi ve Türk turizmini, turizm sektörüyle doğrudan ya da dolaylı olarak bağlantılı olan çeşitli üst yönetim pozisyonlarında görev yapan yöneticilerin gözünden ele almaktadır. Dolayısıyla mevcut ...
Thumbnail

Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme 

Karasakal, Sezer (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ...
Thumbnail

Dijital arınma turizmi üzerine bir literatür taraması 

Doğan, Oğuz; Demirel, Altan (21. Ulusal-5. Uluslararası Turizm Kongresi, 2021)
Teknolojinin her yerde kullanımı bazı olumsuz etkilere neden olabilmektedir. Bazı insanlar teknolojinin yaratmış olduğu olumsuz etkilerden kaçmak istemektedirler. Bu bağlamda günümüzde bazı turizm ...
Thumbnail

Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek 

Başer, Gözdegül (Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ...
Thumbnail

Digital marketing practices: trends and challenges for the tourism industry 

Başer, Gözdegül (Uluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
The tourism industry has been facing a tremendous change in services due to the fast developing digital and smart applications in technology. Digital marketing has been changing many types of operations and influencing ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişimThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişim

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBaşer, Gözdegül (8)Doğan, Oğuz (2)Aidinov, Ali Sofa (1)Ceylan, Demet (1)Demirel, Altan (1)Ehtiyar, Rüya (1)Ersoy, Aslı (1)Gözdegül Başer (1)Gözdegül, Başer (1)Güzel, Özlem (1)... View MoreSubject
Tourism (17)
Turizm (17)Covid-19 (3)Digital marketing (3)Dijital pazarlama (3)Strategy (3)Strateji (3)Economy (2)Ekonomi (2)Turkey (2)... View MoreDate Issued2021 (5)2018 (3)2019 (3)2020 (3)2022 (3)Has File(s)Yes (9)No (8)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Library || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

DSpace Repository:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.