• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Ara
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 23, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Coğrafi işaretli ürünlerin destinasyon markalaşmasındaki rolü 

Çavuşoğlu McKenzie, Çağla (Atlas Akademik Basım Yayın, 2021)
Küçük Resim

Medical tourism: understanding the phenomenon 

Doğan, Oğuz; Yüzbaşıoğlu, Nedim (IGI Global, 2021)
The number of travels around the world to benefit from health services provided abroad is increasing every year. The high level of global demand for health services has influenced the rapid development of the medical tourism ...
Küçük Resim

Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar 

Bilinmeyen yazar (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Küçük Resim

Impact of Covid-19 pandemic on tourism research : a bibliometric analysis using cite space 

Başer, Gözdegül; Ehtiyar, Vesile Rüya (International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences, 2024)
This research aims to review the extant literature on Covid-19 using bibliometric analysis in an attempt to gauge the evolving state of tourism research since the beginning of the Covid-19 pandemic. The ...
Küçük Resim

Turizm sektörü girişimcilerinin yatırım kararlarını etkileyen iç ve dış etkenlerin belirlenmesi 

Başer, Gözdegül; Mutlu, Eda Evla (International West Asia Congress of Tourism Research, 2018)
Bu araştırmanın amacı, Antalya Bölgesi’ndeki turizm yatırımcılarının, yatırım yapma süreçlerinde yatırım kararlarını nasıl aldıkları, hangi içsel ve dışsal nedenlerle hareket ettiklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, ...
Küçük Resim

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
Küçük Resim

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Routledge Taylor & Francis Group, 2024)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality ...
Küçük Resim

İnsan kaynakları yönetimi ve liderlik 

Başer, Gözdegül (Detay Yayıncılık, 2023)
Turizm sektörü, hizmet temelli bir sektör olup, insanın insana hizmet ettiği ve takım bilincinin gerekli olduğu bir alandır. Ne var ki, uzun çalışma saatleri, mevsimsellik ve değişen beklentiler bu sektörde çalışanlar ...
Küçük Resim

Impact of Covid 19 Pandemic on Tourism in Turkey 

Başer, Gözdegül (International Hellenic University, 2022)
There has been a severe loss in tourism in 2020 and 2021 due to the Covid 19 pandemic in Turkey as it has been all over the world. This research aims to enlighten the impact of Covid-19 on tourism in Turkey. The research ...
Küçük Resim

The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry 

Başer, Gözdegül (Paradigma Akademi Yayınları, 2019)
The tourism industry is known to be one of the first service industries to adapt and use information and communication technologies (ICT) for promoting its services (Sadr, 2013). In the early stage of the mainframe age in ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarBaşer, Gözdegül (13)Doğan, Oğuz (3)Güzel, Özlem (2)Ünal, Caner (2)Şahin, İlker (2)Aidinov, Ali Sofa (1)Aktaş Alan, Aylin (1)Ceylan, Demet (1)Demirel, Altan (1)Ehtiyar, Rüya (1)... Daha FazlaKonuTourism (23)
Turizm (23)
Covid-19 (4)Destination marketing (3)Digital marketing (3)Dijital pazarlama (3)Strategy (3)Strateji (3)Türkiye (3)Bibliometric analysis (2)... Daha FazlaYayın Tarihi2021 (5)2023 (4)2018 (3)2019 (3)2020 (3)2022 (3)2024 (2)Mevcut Dosya(lar)Evet (13)Hayır (10)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.