Search
Now showing items 1-10 of 196
Turizm işletmelerinde kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının satın alma niyeti üzerindeki etkileri: turistlere yönelik bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2017)
Bu çalışmanın temel amacı, turistlerin Antalya bölgesinde turizm sektöründe hizmet veren konaklama işletmelerinin kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) uygulamalarına yönelik algılarını ortaya çıkarmak ve söz konusu uygulamaların ...
Etik boyutuyla gıda ekosistemi: sorunlar ve ileriye dönük yaklaşımlar
(4. Uluslararası Tarım ve Gıda Etiği Kongresi, 2023)
Bu bildiri, karmaşık yapılı gıda ekosisteminin sürdürülebilirlik ve etik boyutları incelemektedir. Gıda ekosisteminin üre tim, tüketim, pazarlama, tarım, hayvancılık ve lojistik gibi farklı alanlarına odaklanarak, her ...
How does the use of natural sugar alternatives in soft candy manufacturing affect product properties?
(The 3rd International Congress of the Turkish Journal of Agriculture - Food Science and Technology, 2023)
Soft candy products are known as popular that can be preferred by consumers of all ages, especially children, due
to their attractive appearance, pleasant taste and texture. In recent years, there has been a rapid increase ...
Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği
(20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Konaklama sektöründe misafirlerden elde edilen geri dönüşler, özellikle müşteri şikâyetlerinin ve bu şikâyetlere sebep olan unsurların anlaşılmasıyla işletmelerin ürün ve hizmetlerini geliştirmesinde hayati bir öneme ...
Ethical food entrepreneurship: a review of the literature and a case analysis based on ethical matri
(IV. Uluslararası Gastronomi, Turizm ve Kültür Çalışmaları Sempozyumu, 2023)
Smart tourism destination in smart cities paradigm: a model for Antalya
(Springer Nature Switzerland AG, 2019)
Smart tourism destination (STD) concept has taken serious attention as a result of the smart city initiatives. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional service ...
Strategic management tool for tourism and hospitality talent metrics competency measurement
(Resnet 2. Tourism and Hospitality Networking Conference, 2022)
The main contributor of business success in hospitality and tourism sector is the capacity to attract, retain and develop competent employees. Current business environment is recognizing assessment of available and future ...
Coğrafi işaretli ürünlerin destinasyon markalaşmasındaki rolü
(Atlas Akademik Basım Yayın, 2021)
Turizm ve otel işletmelerinde büyük veri analizi ve yapay zeka
(Detay Yayıncılık, 2023)
Turizm rehberliği uzmanlaşma eğitiminde farkındalık yaratma: turizm paydaşlarına yönelik bir durum çalışması
(I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018)
Profesyonel turizm rehberlerinin almış oldukları eğitim ve mesleki yaşamları boyuncaedindikleri deneyim, sundukları hizmetin kalitesi üzerinde oldukça etkilidir. Rehberlikte uzmanlaşma eğitimi konusu, ...