Search
Now showing items 1-10 of 34
Managing the intercultural differences in guest relations management
(III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)
Today, customer relations has become a field of great interest since hotels aim to attain customer satisfaction. One of the greatest challenges facing hotel organizations today is the ever growing volume and pace of ...
Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden
değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ...
Agrı-tourısm potential of Gazipaşa as an alternative to urban tourism
(4th International Tourism Congress (ITC 2019), 2019)
Tourists travel for many reasons as they are attracted by many historical, natural, socio-cultural attributes of tourism destinations. Tourism is a global industry with an average growth rate of 3.9 % on the global arena ...
Nevin Akçelik
(Detay Yayıncılık, 2020)
Kültürel farklılıklarla iletişim: profesyonel turist rehberleri perspektifinden bir değerlendirme
(Detay Yayınları, 2018)
Bu çalışmanın amacı profesyonel turist rehberlerinin farklı kültürlerden gelen turistlerle deneyimledikleri iletişim sürecini anlamak ve açıklamaktır. Bu amaca ulaşabilmek için sürecin ele alınması, süreci oluşturan ...
Çoklu bakış açısıyla Covid-19 pandemi krizi ve turizm
(Detay Yayıncılık, 2021)
Bu çalışma, Covid-19 pandemi krizi ve Türk turizmini, turizm sektörüyle doğrudan ya da dolaylı olarak bağlantılı olan çeşitli üst yönetim pozisyonlarında görev yapan yöneticilerin gözünden ele almaktadır. Dolayısıyla mevcut ...
Kültürel farklılıklarla iletişim : profesyonel turist rehberleri bazında bir değerlendirme
(I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018)
The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry
(Paradigma Akademi Yayınları, 2019)
The tourism industry is known to be one of the first service industries to adapt and use information and communication technologies (ICT) for promoting its services (Sadr, 2013). In the early stage of the mainframe age in ...
Şehir turizmi
(Paradigma Akademi, 2020)
The impact of tourism on Turkish economy
(Peter Lang, 2020)