Ara
Toplam kayıt 205, listelenen: 1-10
Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ...
Tips and trips: a structural model of guests’ intentions to stay and tip for AI-based services in hotels
(Emerald Publishing, 2023)
Purpose-Given the rapid development in artificial intelligence (AI), the hotel industry is deploying AI-based systems. In line with this important development, this study aims to examine the impact of trust in the hotel ...
Customer loyalty towards travel agency websites: the role of trust and hedonic value
(Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2020)
Website quality of online travel agencies and the impact of perceived
website quality on customer behavior are still the research areas to be investigated by the academics. The present study
explores the relationships ...
Dijital arınma turizmi üzerine bir literatür taraması
(21. Ulusal-5. Uluslararası Turizm Kongresi, 2021)
Teknolojinin her yerde kullanımı bazı olumsuz etkilere neden olabilmektedir. Bazı insanlar teknolojinin yaratmış olduğu olumsuz etkilerden kaçmak istemektedirler. Bu bağlamda günümüzde bazı turizm ...
Myra Antik Kenti
(Detay Yayıncılık, 2022)
Arkeoturizm kapsamında Anadolu’nun paleolitik göçü: Karain Mağarası örneği
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2023)
Değişen yaşam koşulları turizm olayına katılan insanların talep ve isteklerini değiştirmiş ve turizmde dönüşümü başlatmıştır. Deniz, güneş, kum üçgenine dayalı tatili talep eden turistler yerlerini tarih-kültür-sanat seven ...
Mathematical modeling of the COVID-19 spread: a case of Turkey
(Australia and New Zealand Industrial and Applied Mathematics (ANZIAM), 2021)
In this presentation, a mathematical model for the human-to-human transmission of the novel coronavirus disease (COVID-19) is investigated. For this purpose, the total population is classified into eight epidemiological ...
Turizm ve otel işletmelerinde büyük veri analizi ve yapay zekâ
(Detay Yayıncılık, 2023)
Günümüzde teknolojik gelişmelerin hız kazanmasıyla birlikte büyük veri analizi ve yapay zekâ teknolojileri turizm ve otelcilik sektöründe köklü bir değişimi beraberinde getirmiştir. Bu değişim hem işletmelerin hizmet ...
Impact of Covid 19 Pandemic on Tourism in Turkey
(International Hellenic University, 2022)
There has been a severe loss in tourism in 2020 and 2021 due to the Covid 19 pandemic in Turkey as it has been all over the world. This research aims to enlighten the impact of Covid-19 on tourism in Turkey. The research ...
Yurt dışı rehberliği alanında uzmanlaşma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)














