Recent Submissions

  • Turizm ve otel işletmelerinde büyük veri analizi ve yapay zeka 

    Dursun Cengizci, Aslıhan; Karasakal, Sezer; 0000-0002-9794-4627 [Dursun Cengizci, Aslıhan]; 0000-0002-4713-2735 [Karasakal, Sezer]; Dursun Cengizci, Aslıhan; Karasakal, Sezer; 258050 [Dursun Cengizci, Aslıhan]; 221599 [Karasakal, Sezer] (Detay Yayıncılık, 2023)
  • Implementing marketing strategies for a niche business: case of talya herbal products 

    Başer, Gözdegül; Kurtuluş, Kemal (Journal of Social Research and Management, 2023)
    Medicinal and aromatic plants (MAPs) products became more popular during and after the Covid-19 pandemic. MAPs production and marketing could be accepted as a niche business. The purpose of this study is to examine the ...
  • Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi. Antalya Koleji ruhunun turizme yansıması 1980-81 eğitim öğretim yılında 125 öğrenci ile faaliyete geçen Antalya Koleji, Antalya’nın yerli ve köklü ailelerinden oluşan ...
  • Yolcu 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Yolcu Daimi ikametgahından geçici süre ile ayrılarak seyahat eden, seyahat aracını kullanmayan ve seyahat etmek için bilet alan kişi. Kara, hava, deniz ve uzay seyahatlerine katılan ve seyahat aracını kullanmayan, bu ...
  • Tur kuponu 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Tur kuponu Günübirlik tur satışı sonrasında yolcuya verilen turu satınaldığına ilişkin belge “voucher” Acentelerin otellerde düzenledikleri hoş geldiniz ve bilgilendirme içerikli sunumlarda tanıtımı yapılan günlük tur ...
  • Acente kataloğu 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Acente Kataloğu Acentenin pek çok operatöre hizmet vermek üzere otellerin görsel ve yazılı tanıtımını yaptığı katalog. Acenteler pek çok otel ile konaklama kontenjan sözleşmesi yaparak operatörlere geniş yelpazede ürün ...
  • Acente tur operatörü sözleşmesi 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Acente tur operatörü sözleşmesi. Acente ve tur operatörünün görev, sorumluluk ve yetkilerini tanımlayan, ticari koşulları belirleyen sözleşme İngilizce Service Level Agreement kelimelerinin baş harflerinden oluşan “SLA” ...
  • Ayhan Kılınç 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Kılınç, Ayhan (1945– ) Devlet Planlama Teşkilatının (Yeni adı Kalkınma Bakanlığı) kuruluş yıllarına tanıklık eden ve Türkiye Turizminin gelişimine 47 yıl katkı sağlayan vizyoner plalamacı. Ankara Ticaret lisesinden mezun ...
  • Dr. Hülya Örs 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Örs, Hülya (1947– ) Yüksek Mimar, Turizm Planlamacısı, Şehir ve Bölge Planlamacısı, Akademisyen. TED Ankara kolejinden 1965 yılında mezun olduktan sonra Orta Doğu Teknik Üniversitesinde Mimarlık lisans eğitimini 1971 ...
  • İlhami Ahmet Bozkurt 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Bozkurt, İlhami Ahmet (1952 – ) Tur Operatörü, Incoming/outgoing Acentası ve STK yöneticisi. Türkiye acentalarının düzenleyici ve denetleyici kurumu olan TÜRSAB’da 1984-1987 dönemi ve 1987- 1989 dönemi yönetim kurulu ...
  • Mehmet Teoman Alemdar 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Alemdar, Mehmet Teoman (1956 – ) Turizm Eğitimcisi, Otel Yöneticisi. Galatasaray Lisesinden 1977 yılında mezun olmadan önce Maçka Oteli’nde çalışarak turizm sektörüne giriş yapmış, ardından Tepebaşı Etap İstanbul Oteli'ne ...
  • Prof. Dr. Fatma Bike Kocaoğlu 

    Ceylan, Demet (Detay Yayıncılık, 2022)
    Kocaoğlu, Fatma Bike (1945– ) Halk Sağlığı Uzmanı, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Eğitimcisi, Yiyecek İçecek Akademi Direktörü, Dekan, Akademisyen ve Araştırmacı. TED Ankara kolejinden mezun olduktan sonra Hacettepe ...
  • Strategic management tool for tourism and hospitality talent metrics competency measurement 

    Ceylan, Demet (Resnet 2. Tourism and Hospitality Networking Conference, 2022)
    The main contributor of business success in hospitality and tourism sector is the capacity to attract, retain and develop competent employees. Current business environment is recognizing assessment of available and future ...
  • Who really makes the holiday decision: is it the buyer or the seller? 

    Ceylan, Demet; Bilgici, Erhan (Routhledge, 2022)
    Marketing of holiday products and services is a result of joint effort towards identifying the value of the holiday in the eyes of beholder. Understanding how the holiday decision is made impact on the values and expectations ...
  • Antalya Bilim Üniversitesi Turizm Fakültesi 

    Ünal, Caner (Detay Yayıncılık, 2022)
  • Karain Mağarası 

    Ünal, Caner (Detay Yayıncılık, 2022)
  • Sagalassos Antik Kenti 

    Ünal, Caner (Detay Yayıncılık, 2022)
  • Side Tiyatrosu 

    Ünal, Caner (Detay Yayıncılık, 2022)
  • Side Antik Kenti 

    Ünal, Caner (Detay Yayıncılık, 2022)
  • Antalya Soba Müzesi 

    Ünal, Caner (Detay Yayıncılık, 2022)

View more