Search
Now showing items 1-10 of 30
Destinasyona yönelik itici ve çekici faktörler: bir literatür incelemesi
(Journal of Recreation and Tourism Research, 2018)
Bu çalışmada, itici ve çekici motivasyon faktörlerine yönelik destinasyon bazında gerçekleştirilmiş olan çalışmalarla ilgili literatürün taranması ve en çok bulunan itici-çekici faktörlerin turistlerin milliyetleri ve ...
How to create flow experience during travel: the role of destination attributes
(Journal of Vacation Marketing, 2021)
Despite numerous studies investigating flow experience in the adventure tourism context, there is a
lack of research concentrating on tourists’ flow experience during travel. This study aims to explore
the relationships ...
Turizm ve otel işletmelerinde büyük veri analizi ve yapay zekâ
(Detay Yayıncılık, 2023)
Günümüzde teknolojik gelişmelerin hız kazanmasıyla birlikte büyük veri analizi ve yapay zekâ teknolojileri turizm ve otelcilik sektöründe köklü bir değişimi beraberinde getirmiştir. Bu değişim hem işletmelerin hizmet ...
Customer loyalty towards travel agency websites: the role of trust and hedonic value
(Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2020)
Website quality of online travel agencies and the impact of perceived
website quality on customer behavior are still the research areas to be investigated by the academics. The present study
explores the relationships ...
İçsel pazarlama uygulamaları, iş akış deneyimi ve iş tatmini ilişkisi: Otel çalışanlarıyla bir uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2025)
Çalışanlarına değer veren, iletişim halinde olan, motive eden ve eğitimler ile güçlendiren otel işletmeleri hem çalışanların hem de dış müşterilerin memnuniyeti konusunda başarı sağlamaları beklenir. Bu çalışmada otel ...
Exploring the role of destination familiarity on flow experience
(4. International Cappadocia Scientific Research Congress, 2023)
People can obtain a variety of information that will familiarize them with a destination. This research aims to explore the link between destination familiarity and flow experience. For this purpose, the data were collected ...
Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Bu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş
merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî
perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır.
...
Konaklama işletmelerinde çalışma sermayesi yönetiminin karlılık performansına etkisi: borsa İstanbul'da (Bist) bir uygulama
(Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, konaklama sektöründe faaliyet gösteren Borsa İstanbul’a kayıtlı (BİST) işletmelerin çalışma sermayesi yönetiminin karlılık performansına etkisini incelemektir. 5 adet konsolide bilançoya tabi olmayan ...
Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması
(III. Turizm Şurası, 2017)
Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ...
Turist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırma
(Journal of Tourism Intelligence and Smartness,, 2022)
Destinasyonlar arası rekabet, dinamizmini korumaktadır. Bir destinasyonun başarısı için en etkin yollardan bir tanesi memnuniyetsizliğe yol açan unsurların tespit edilip ortadan kaldırılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, ...













