• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 30

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Destinasyona yönelik itici ve çekici faktörler: bir literatür incelemesi 

Karasakal, Sezer; Dursun Cengizci, Aslıhan (Journal of Recreation and Tourism Research, 2018)
Bu çalışmada, itici ve çekici motivasyon faktörlerine yönelik destinasyon bazında gerçekleştirilmiş olan çalışmalarla ilgili literatürün taranması ve en çok bulunan itici-çekici faktörlerin turistlerin milliyetleri ve ...
Thumbnail

How to create flow experience during travel: the role of destination attributes 

Karasakal, Sezer; Albayrak, Tahir (Journal of Vacation Marketing, 2021)
Despite numerous studies investigating flow experience in the adventure tourism context, there is a lack of research concentrating on tourists’ flow experience during travel. This study aims to explore the relationships ...
Thumbnail

Turizm ve otel işletmelerinde büyük veri analizi ve yapay zekâ 

Dursun Cengizci, Aslıhan; Karasakal, Sezer (Detay Yayıncılık, 2023)
Günümüzde teknolojik gelişmelerin hız kazanmasıyla birlikte büyük veri analizi ve yapay zekâ teknolojileri turizm ve otelcilik sektöründe köklü bir değişimi beraberinde getirmiştir. Bu değişim hem işletmelerin hizmet ...
Thumbnail

Customer loyalty towards travel agency websites: the role of trust and hedonic value 

Albayrak, Tahir; Karasakal, Sezer; Kocabulut, Özge; Dursun Cengizci, Aslıhan (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2020)
Website quality of online travel agencies and the impact of perceived website quality on customer behavior are still the research areas to be investigated by the academics. The present study explores the relationships ...
Thumbnail

İçsel pazarlama uygulamaları, iş akış deneyimi ve iş tatmini ilişkisi: Otel çalışanlarıyla bir uygulama 

Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2025)
Çalışanlarına değer veren, iletişim halinde olan, motive eden ve eğitimler ile güçlendiren otel işletmeleri hem çalışanların hem de dış müşterilerin memnuniyeti konusunda başarı sağlamaları beklenir. Bu çalışmada otel ...
Thumbnail

Exploring the role of destination familiarity on flow experience 

Karasakal, Sezer (4. International Cappadocia Scientific Research Congress, 2023)
People can obtain a variety of information that will familiarize them with a destination. This research aims to explore the link between destination familiarity and flow experience. For this purpose, the data were collected ...
Thumbnail

Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi 

Karasakal, Sezer (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Bu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır. ...
Thumbnail

Konaklama işletmelerinde çalışma sermayesi yönetiminin karlılık performansına etkisi: borsa İstanbul'da (Bist) bir uygulama 

Helhel, Yeşim; Karasakal, Sezer (Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, konaklama sektöründe faaliyet gösteren Borsa İstanbul’a kayıtlı (BİST) işletmelerin çalışma sermayesi yönetiminin karlılık performansına etkisini incelemektir. 5 adet konsolide bilançoya tabi olmayan ...
Thumbnail

Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması 

Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (III. Turizm Şurası, 2017)
Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ...
Thumbnail

Turist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırma 

Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (Journal of Tourism Intelligence and Smartness,, 2022)
Destinasyonlar arası rekabet, dinamizmini korumaktadır. Bir destinasyonun başarısı için en etkin yollardan bir tanesi memnuniyetsizliğe yol açan unsurların tespit edilip ortadan kaldırılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişimThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişim

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Karasakal, Sezer (30)
Doğan, Oğuz (9)Dursun Cengizci, Aslıhan (5)Albayrak, Tahir (4)Ünal, Caner (3)Caber, Meltem (2)Erdem, Özkan (2)Güzel, Fatma Özlem (2)Helhel, Yeşim (2)Yağmur, Yenal (2)... View MoreSubjectAntalya (8)Akış deneyimi (6)Flow experience (6)Satisfaction (4)Turkey (4)Türkiye (4)Dissatisfaction (3)Memnuniyet (3)Complaint (2)Content analysis (2)... View MoreDate Issued2022 (6)2017 (5)2020 (5)2018 (3)2021 (3)2023 (3)2019 (2)2016 (1)2024 (1)2025 (1)Has File(s)Yes (22)No (8)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Library || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

DSpace Repository:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.