Ara
Toplam kayıt 18, listelenen: 1-10
Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Bu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş
merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî
perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır.
...
Alternatif pazarlama iletişim aracı olarak sinsi pazarlama: yoksa uyanık pazarlama mı?
(Detay Yayıncılık, 2021)
Alternatif turizm seçenekleri ve kültür
(Eğitim Yayınevi, 2021)
The good, the bad, the well-connected
(International Journal of Game Theory, 2021)
In this paper, we analyse a variation of truel competitions in which each prospective player is represented by a node in a scale-free network. Without including any particular spatial arrangement of players, traditional ...
How to create flow experience during travel: the role of destination attributes
(Journal of Vacation Marketing, 2021)
Despite numerous studies investigating flow experience in the adventure tourism context, there is a
lack of research concentrating on tourists’ flow experience during travel. This study aims to explore
the relationships ...
Halk kültürü inanışları bağlamında fal ve kehanet ritüelleri
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
İş yeri maneviyatı kavramının turizm işletmeleri açısından değerlendirilmesi
(Detay Yayıncılık, 2021)
İşyeri maneviyatı konusuna olan ilgi, artarak devam etmektedir. Günümüzde, değişken iş çevresi, yeni teknolojiler, hızlı çevresel değişimler, yaşanan krizler gibi etmenler, iş ortamlarındaki stresi ve işgörenler üzerindeki ...
Çoklu bakış açısıyla Covid-19 pandemi krizi ve turizm
(Detay Yayıncılık, 2021)
Bu çalışma, Covid-19 pandemi krizi ve Türk turizmini, turizm sektörüyle doğrudan ya da dolaylı olarak bağlantılı olan çeşitli üst yönetim pozisyonlarında görev yapan yöneticilerin gözünden ele almaktadır. Dolayısıyla mevcut ...
Country and destination image perception of mass tourists: generation comparison
(Anatolia, 2021)
The aim of this study is to determine whether the generations make a difference in the perception of destination image of tourists. The study is carried between July-October 2019 at Antalya Airport International Terminals ...
Tarım turizmi ve pazarlama
(Detay Yayıncılık, 2021)