• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Destination attributes affecting travel intention: research on generation Z 

Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer (2022)
Destination attributes play a significant role to attract tourists to destinations. It is important to identify which aspects of a destination are considered in destination choice process and effects on intention to travel ...
Thumbnail

Turist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırma 

Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (Journal of Tourism Intelligence and Smartness, 2022)
Destinasyonlar arası rekabet, dinamizmini korumaktadır. Bir destinasyonun başarısı için en etkin yollardan bir tanesi memnuniyetsizliğe yol açan unsurların tespit edilip ortadan kaldırılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, ...
Thumbnail

Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği 

Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer; Demirel, Altan (20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Konaklama sektöründe misafirlerden elde edilen geri dönüşler, özellikle müşteri şikâyetlerinin ve bu şikâyetlere sebep olan unsurların anlaşılmasıyla işletmelerin ürün ve hizmetlerini geliştirmesinde hayati bir öneme ...
Thumbnail

Smart tourism destination in smart cities paradigm: a model for Antalya 

Başer, Gözdegül; Doğan, Oğuz; Al-Turjman, Fadi (Springer Nature Switzerland AG, 2019)
Smart tourism destination (STD) concept has taken serious attention as a result of the smart city initiatives. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional service ...
Thumbnail

AIRBNB yorumları üzerine bir araştırma: Antalya örneği 

Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Yücesoy, Selçuk (22. Ulusal Turizm Kongresi, 2022)
Dünyada yaklaşık beş milyar insan internet kullanmaktadır. İnternet kullanımının yaygınlaşması sosyal medyada, bloglarda ve çeşitli sitelerde son kullanıcının ürün ve hizmetler hakkında yorumlar yapabilmesi ...
Thumbnail

Future trends for smart tourism sestinations: case of Antalya 

Başer, Gözdegül; Doğan, Oğuz (1. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, 2018)
Smart Tourism Destinations (STD) concept has taken serious attention as a result of the developments in Smart Cities. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional ...
Thumbnail

Examining the impacts of restaurant attributes on satisfaction and storytelling: the case of Turkey 

Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Gazelci, Sadık Can (Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR), 2022)
The current research aimed to search the impacts of restaurant attributes on satisfaction, and the impacts of satisfaction on storytelling in restaurants. The data was obtained from 226 academicians and administrators of ...
Thumbnail

Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması 

Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (III. Turizm Şurası, 2017)
Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ...
Thumbnail

Effects of website quality dimensions on repurchase intention in airline industry 

Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer; Dursun Cengizci, Aslıhan; Ünal, Caner (II. Tourism and Dynamics, 2017)
This study aimed to investigate the effects of website quality dimensions (efficiency, system quality, service quality and privacy) on repurchase intention. Survey technique was used to collect data among 134 participants. ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişimThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişim

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Doğan, Oğuz (9)
Karasakal, Sezer (7)Başer, Gözdegül (2)Al-Turjman, Fadi (1)Demirel, Altan (1)Dursun Cengizci, Aslıhan (1)Gazelci, Sadık Can (1)Yücesoy, Selçuk (1)Ünal, Caner (1)SubjectAntalya (3)Turkey (3)Türkiye (3)Content analysis (2)İçerik analizi (2)Accommodation establishment (1)Airbnb (1)Airline industry (1)Akıllı turizm destinasyonu (1)Akıllı şehir (1)... View MoreDate Issued2022 (4)2017 (2)2019 (2)2018 (1)Has File(s)Yes (7)No (2)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Library || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

DSpace Repository:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.