• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Antalya destinasyon kişiliğinin keşfi üzerine nitel bir araştırma 

Güzel, Fatma Özlem; Şahin, İlker; Yağmur, Yenal; Erdem, Özkan; Karasakal, Sezer; Ünal, Caner (1. Uluslararası Antalya Kongresi, 2018)
Destinasyonlara atfedilen kişilik özelliklerine ilişkin algıların keşfedilmesi küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon kişiliğine ...
Thumbnail

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
Thumbnail

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Routledge Taylor & Francis Group, 2024)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality ...
Thumbnail

The role of non-governmental organizations in destination marketing: case of Antalya 

Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (Conference on Managing Tourism Across Continents, 2022)
Destination marketing is a complex and collective effort that requires the contribution of different stakeholders. Destination Marketing Organizations (DMOs) play an important role in the promotion of the destination. DMOs ...
Thumbnail

Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği 

Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (2023)
Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ...
Thumbnail

Antalya’nın destinasyon kişiliği ve imajına ilişkin keşfedici bir araştırma 

Şahin, İlker; Güzel, Fatma Özlem; Yağmur, Yenal; Erdem, Özkan; Karasakal, Sezer; Ünal, Caner (Journal of Yasar University, 2018)
Destinasyonlara atfedilen kişilik özellikleri ve destinasyon imajı algılarının keşfedilmesi, küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişimThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişim

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorÜnal, Caner (4)Şahin, İlker (4)Aktaş Alan, Aylin (2)Başer, Gözdegül (2)Erdem, Özkan (2)Güzel, Fatma Özlem (2)Güzel, Özlem (2)Karasakal, Sezer (2)Yağmur, Yenal (2)Subject
Destination marketing (6)
Destinasyon pazarlaması (4)Antalya (3)Tourism (3)Turizm (3)Cross-cultural analysis (2)Cultural marketing (2)Culture (2)Destinasyon kişiliği (2)Destination branding (2)... View MoreDate Issued2018 (2)2022 (2)2023 (1)2024 (1)Has File(s)No (3)Yes (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Library || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

DSpace Repository:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.