Search
Now showing items 1-10 of 38
Antalya Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022)
Ağırlama hizmetleri açısından yiyecek-içecek maliyet analiz ve fiyatlandırma yöntemleri
(Paradigma Akademi, 2022)
Tur kuponu
(Detay Yayıncılık, 2022)
Tur kuponu Günübirlik tur satışı sonrasında yolcuya verilen turu satınaldığına ilişkin belge “voucher”
Acentelerin otellerde düzenledikleri hoş geldiniz ve bilgilendirme içerikli sunumlarda tanıtımı yapılan günlük tur ...
Antalya Soba Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022)
Mehmet Teoman Alemdar
(Detay Yayıncılık, 2022)
Alemdar, Mehmet Teoman
(1956 – )
Turizm Eğitimcisi, Otel Yöneticisi.
Galatasaray Lisesinden 1977 yılında mezun olmadan önce Maçka Oteli’nde çalışarak turizm sektörüne giriş yapmış, ardından Tepebaşı Etap İstanbul Oteli'ne ...
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
(Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
The role of non-governmental organizations in destination marketing: case of Antalya
(Conference on Managing Tourism Across Continents, 2022)
Destination marketing is a complex and collective effort that requires the contribution of different stakeholders. Destination Marketing Organizations (DMOs) play an important role in the promotion of the destination. DMOs ...
Kyaneai Antik Kenti
(Detay Yayıncılık, 2022)
Ayhan Kılınç
(Detay Yayıncılık, 2022)
Kılınç, Ayhan
(1945– )
Devlet Planlama Teşkilatının (Yeni adı Kalkınma Bakanlığı) kuruluş yıllarına tanıklık eden ve Türkiye Turizminin gelişimine 47 yıl katkı sağlayan vizyoner plalamacı.
Ankara Ticaret lisesinden mezun ...
Antalya Bilim Üniversitesi Turizm Fakültesi
(Detay Yayıncılık, 2022)