• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Ara
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Impact of Covid-19 pandemic on tourism research : a bibliometric analysis using cite space 

Başer, Gözdegül; Ehtiyar, Vesile Rüya (International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences, 2024)
This research aims to review the extant literature on Covid-19 using bibliometric analysis in an attempt to gauge the evolving state of tourism research since the beginning of the Covid-19 pandemic. The ...
Küçük Resim

Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar 

Bilinmeyen yazar (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Küçük Resim

Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği 

Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (2023)
Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ...
Küçük Resim

The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry 

Başer, Gözdegül (Paradigma Akademi Yayınları, 2019)
The tourism industry is known to be one of the first service industries to adapt and use information and communication technologies (ICT) for promoting its services (Sadr, 2013). In the early stage of the mainframe age in ...
Küçük Resim

The impact of tourism on Turkish economy 

Başer, Gözdegül (Peter Lang, 2020)
Küçük Resim

İnsan kaynakları yönetimi ve liderlik 

Başer, Gözdegül (Detay Yayıncılık, 2023)
Turizm sektörü, hizmet temelli bir sektör olup, insanın insana hizmet ettiği ve takım bilincinin gerekli olduğu bir alandır. Ne var ki, uzun çalışma saatleri, mevsimsellik ve değişen beklentiler bu sektörde çalışanlar ...
Küçük Resim

Impact of Covid 19 Pandemic on Tourism in Turkey 

Başer, Gözdegül (International Hellenic University, 2022)
There has been a severe loss in tourism in 2020 and 2021 due to the Covid 19 pandemic in Turkey as it has been all over the world. This research aims to enlighten the impact of Covid-19 on tourism in Turkey. The research ...
Küçük Resim

Çoklu bakış açısıyla Covid-19 pandemi krizi ve turizm 

Başer, Gözdegül; Ersoy, Aslı; Ehtiyar, Rüya (Detay Yayıncılık, 2021)
Bu çalışma, Covid-19 pandemi krizi ve Türk turizmini, turizm sektörüyle doğrudan ya da dolaylı olarak bağlantılı olan çeşitli üst yönetim pozisyonlarında görev yapan yöneticilerin gözünden ele almaktadır. Dolayısıyla mevcut ...
Küçük Resim

Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme 

Karasakal, Sezer (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ...
Küçük Resim

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarBaşer, Gözdegül (13)Güzel, Özlem (2)Ünal, Caner (2)Şahin, İlker (2)Aidinov, Ali Sofa (1)Aktaş Alan, Aylin (1)Ceylan, Demet (1)Ehtiyar, Rüya (1)Ehtiyar, Vesile Rüya (1)Ersoy, Aslı (1)... Daha FazlaKonu
Tourism (19)
Turizm (19)Covid-19 (4)Destination marketing (3)Digital marketing (3)Dijital pazarlama (3)Strategy (3)Strateji (3)Türkiye (3)Cross-cultural analysis (2)... Daha FazlaYayın Tarihi2018 (3)2019 (3)2020 (3)2022 (3)2023 (3)2021 (2)2024 (2)Mevcut Dosya(lar)Evet (11)Hayır (8)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.