Ara
Toplam kayıt 25, listelenen: 1-10
Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği
(20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Konaklama sektöründe misafirlerden elde edilen geri dönüşler, özellikle müşteri şikâyetlerinin ve bu şikâyetlere sebep olan unsurların anlaşılmasıyla işletmelerin ürün ve hizmetlerini geliştirmesinde hayati bir öneme ...
Smart tourism destination in smart cities paradigm: a model for Antalya
(Springer Nature Switzerland AG, 2019)
Smart tourism destination (STD) concept has taken serious attention as a result of the smart city initiatives. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional service ...
University education and creativity: an assessment from the student’s perspective
(Eurasian Journal of Educational Research - EJERAnı Yayıncılık, 2019)
Problem Statement: Universities are the institutions responsible for carrying out scientific research and raising highly qualified human power. Highly qualified human power are intellectuals equipped with knowledge andskills ...
Turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin destinasyon imajına ve memnuniyetine etkisi
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019)
Turizm ile ilgili alanyazında turistlerin ziyaret ettikleri destinasyonlara yönelik imaj algıları ve genel memnuniyetleri ile kendilerine eşlik eden turist rehberlerine yönelik değerlendirmeleri bir arada ele alan sınırlı ...
Tur yönetimi kavramı
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
Workplace spirituality understanding of human resource managers : meaning, dynamics and practices
(Anı Yayıncılık, 2019)
The purpose of this paper was to find out how workplace spirituality was understood by a group of human resource managers from Turkey and how it was practised in their companies. The research methodology was qualitative, ...
Turist rehberlerinin psikolojik dayanıklılığının psikolojik iyi oluş ve yaşam kalitesi üzerindeki ilişkisinde iyimserliğin aracılık rolü
(II. Turizm Rehberliği Kongresi, 2019)
Agrı-tourısm potential of Gazipaşa as an alternative to urban tourism
(4th International Tourism Congress (ITC 2019), 2019)
Tourists travel for many reasons as they are attracted by many historical, natural, socio-cultural attributes of tourism destinations. Tourism is a global industry with an average growth rate of 3.9 % on the global arena ...
Yurt dışı rehberliği alanında uzmanlaşma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
Otel yöneticilerinin 2016 Türkiye turizm krizine ilişkin öngörüleri ve kriz yönetim uygulamaları
(Journal of Yasar University, 2019)
2016 yılında Türkiye’de yaşanan turizm krizi özellikle Rusya pazarı odaklı hizmet sunan otel işletmelerini etkilemiş ve otel yöneticilerini krizden
sağ kurtulmaya yönelik çözüm yolları aramaya itmiştir. Otel yöneticileri ...