• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Ara
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 25, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği 

Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer; Demirel, Altan (20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Konaklama sektöründe misafirlerden elde edilen geri dönüşler, özellikle müşteri şikâyetlerinin ve bu şikâyetlere sebep olan unsurların anlaşılmasıyla işletmelerin ürün ve hizmetlerini geliştirmesinde hayati bir öneme ...
Küçük Resim

Smart tourism destination in smart cities paradigm: a model for Antalya 

Başer, Gözdegül; Doğan, Oğuz; Al-Turjman, Fadi (Springer Nature Switzerland AG, 2019)
Smart tourism destination (STD) concept has taken serious attention as a result of the smart city initiatives. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional service ...
Küçük Resim

University education and creativity: an assessment from the student’s perspective 

Ehtiyar, Vesile Rüya; Başer, Gözdegül (Eurasian Journal of Educational Research - EJERAnı Yayıncılık, 2019)
Problem Statement: Universities are the institutions responsible for carrying out scientific research and raising highly qualified human power. Highly qualified human power are intellectuals equipped with knowledge andskills ...
Küçük Resim

Turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin destinasyon imajına ve memnuniyetine etkisi 

Ünal, Caner; Caber, Meltem (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019)
Turizm ile ilgili alanyazında turistlerin ziyaret ettikleri destinasyonlara yönelik imaj algıları ve genel memnuniyetleri ile kendilerine eşlik eden turist rehberlerine yönelik değerlendirmeleri bir arada ele alan sınırlı ...
Küçük Resim

Tur yönetimi kavramı 

Şahin, İlker; Ünal, Caner (Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
Küçük Resim

Workplace spirituality understanding of human resource managers : meaning, dynamics and practices 

Başer, Gözdegül; Ehtiyar, Vesile Rüya (Anı Yayıncılık, 2019)
The purpose of this paper was to find out how workplace spirituality was understood by a group of human resource managers from Turkey and how it was practised in their companies. The research methodology was qualitative, ...
Küçük Resim

Turist rehberlerinin psikolojik dayanıklılığının psikolojik iyi oluş ve yaşam kalitesi üzerindeki ilişkisinde iyimserliğin aracılık rolü 

Ehtiyar, Vesile Rüya; Ünal, Caner; Oluk, Pelin (II. Turizm Rehberliği Kongresi, 2019)
Küçük Resim

Agrı-tourısm potential of Gazipaşa as an alternative to urban tourism 

Başer, Gözdegül (4th International Tourism Congress (ITC 2019), 2019)
Tourists travel for many reasons as they are attracted by many historical, natural, socio-cultural attributes of tourism destinations. Tourism is a global industry with an average growth rate of 3.9 % on the global arena ...
Küçük Resim

Yurt dışı rehberliği alanında uzmanlaşma 

Ünal, Caner (Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
Küçük Resim

Otel yöneticilerinin 2016 Türkiye turizm krizine ilişkin öngörüleri ve kriz yönetim uygulamaları 

Yılmaz, Yıldırım; Ünal, Caner; Dursun Cengizci, Aslıhan (Journal of Yasar University, 2019)
2016 yılında Türkiye’de yaşanan turizm krizi özellikle Rusya pazarı odaklı hizmet sunan otel işletmelerini etkilemiş ve otel yöneticilerini krizden sağ kurtulmaya yönelik çözüm yolları aramaya itmiştir. Otel yöneticileri ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarBaşer, Gözdegül (12)Ünal, Caner (8)Ehtiyar, Vesile Rüya (4)Dursun Cengizci, Aslıhan (3)Caber, Meltem (2)Doğan, Oğuz (2)Karasakal, Sezer (2)Yılmaz, Yıldırım (2)Al-Turjman, Fadi (1)Ceylan, Demet (1)... Daha FazlaKonuDigital marketing (3)Dijital pazarlama (3)Management (3)Tourism (3)Turizm (3)Yönetim (3)Content analysis (2)Guest relations (2)Human resource management (2)Intercultural differences (2)... Daha FazlaYayın Tarihi
2019 (25)
Mevcut Dosya(lar)Hayır (13)Evet (12)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.