• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 25

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Yurt dışı rehberliği alanında uzmanlaşma 

Ünal, Caner (Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
Thumbnail

The good, the bad, the well-connected 

Wegener, Michael; Mutlu Kesici, Evla Eda (2019)
In this paper, we analyse a variation of truel competitions in which each prospective player is represented by a node in a scale-free network. Without the inclusion of any particular spatial arrangement of players, traditional ...
Thumbnail

Management Shadowing Program: an incubator for prospective managers in the tourism and hospitality industry 

Ceylan, Demet; Özyeşil, Duygu (Mediterranean Journal of Humanities (MJH), 2019)
The hospitality industry needs qualified work-ready graduates with skills but unfortunately tourism students are changing their career paths outside tourism and/or cannot obtain a managerial perspective. The Management ...
Thumbnail

Conflict management styles of professional tour guides: a cluster analysis 

Caber, Meltem; Ünal, Caner; Dursun Cengizci, Aslıhan; Güven, Aylin (Tourism Management Perspectives, 2019)
Professional tour guides play an important role in tourist satisfaction and the business success of tour agencies/operators, since they are directly in contact with tourists and are responsible for managing the tours. ...
Thumbnail

E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma 

Başer, Gözdegül; Kantarcıoğlu, Burcu (3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
Thumbnail

Günlük ve paket tur katılımcılarının davranış biçimleri ve hizmet iyileştirme stratejileri: turist rehberlerine yönelik bir durum çalışması 

Ünal, Caner (II. Turizm Rehberliği Kongresi, 2019)
Thumbnail

Kültürel miras yönetimi nedir? 

Saraç, Dinç (Anadolu Üniversitesi, 2019)
Kültürel miras yönetimi (veya güncel araştırmalarda değinildiği gibi ‘miras yönetimi’), farklı kültürel alanları ve insanlığın yaşayan kültürel değerlerini etkileyen unsurları inceleyen disiplindir. Temel prensibi kültürel ...
Thumbnail

Turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin destinasyon imajına ve memnuniyetine etkisi 

Ünal, Caner; Caber, Meltem (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019)
Turizm ile ilgili alanyazında turistlerin ziyaret ettikleri destinasyonlara yönelik imaj algıları ve genel memnuniyetleri ile kendilerine eşlik eden turist rehberlerine yönelik değerlendirmeleri bir arada ele alan sınırlı ...
Thumbnail

Agrı-tourısm potential of Gazipaşa as an alternative to urban tourism 

Başer, Gözdegül (4th International Tourism Congress (ITC 2019), 2019)
Tourists travel for many reasons as they are attracted by many historical, natural, socio-cultural attributes of tourism destinations. Tourism is a global industry with an average growth rate of 3.9 % on the global arena ...
Thumbnail

Managing the intercultural differences in guest relations management 

Başer, Gözdegül (III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)
Today, customer relations has become a field of great interest since hotels aim to attain customer satisfaction. One of the greatest challenges facing hotel organizations today is the ever growing volume and pace of ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişimThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişim

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBaşer, Gözdegül (12)Ünal, Caner (8)Ehtiyar, Vesile Rüya (4)Dursun Cengizci, Aslıhan (3)Caber, Meltem (2)Doğan, Oğuz (2)Karasakal, Sezer (2)Yılmaz, Yıldırım (2)Al-Turjman, Fadi (1)Ceylan, Demet (1)... View MoreSubjectDigital marketing (3)Dijital pazarlama (3)Management (3)Tourism (3)Turizm (3)Yönetim (3)Content analysis (2)Guest relations (2)Human resource management (2)Intercultural differences (2)... View MoreDate Issued
2019 (25)
Has File(s)No (13)Yes (12)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Library || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

DSpace Repository:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.