Toplam kayıt 12, listelenen: 1-12

    • AIRBNB yorumları üzerine bir araştırma: Antalya örneği 

      Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Yücesoy, Selçuk (22. Ulusal Turizm Kongresi, 2022)
      Dünyada yaklaşık beş milyar insan internet kullanmaktadır. İnternet kullanımının yaygınlaşması sosyal medyada, bloglarda ve çeşitli sitelerde son kullanıcının ürün ve hizmetler hakkında yorumlar yapabilmesi ...
    • Antalya destinasyon kişiliğinin keşfi üzerine nitel bir araştırma 

      Güzel, Fatma Özlem; Şahin, İlker; Yağmur, Yenal; Erdem, Özkan; Karasakal, Sezer; Ünal, Caner (1. Uluslararası Antalya Kongresi, 2018)
      Destinasyonlara atfedilen kişilik özelliklerine ilişkin algıların keşfedilmesi küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon kişiliğine ...
    • Exploring push and pull motivations of Russian tourists to Turkey 

      Dursun Cengizci, Aslıhan; Başer, Gözdegül; Karasakal, Sezer (Tourism Review International, 2020)
      Diverse studies have focused on understanding the travel motivations of tourists, yet few explain the specific travel motivations of Russian tourists. In this regard, this study aims to explore the push and pull factors ...
    • Future trends for smart tourism sestinations: case of Antalya 

      Başer, Gözdegül; Doğan, Oğuz (1. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, 2018)
      Smart Tourism Destinations (STD) concept has taken serious attention as a result of the developments in Smart Cities. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional ...
    • How to create flow experience during travel: the role of destination attributes 

      Karasakal, Sezer; Albayrak, Tahir (Journal of Vacation Marketing, 2021)
      Despite numerous studies investigating flow experience in the adventure tourism context, there is a lack of research concentrating on tourists’ flow experience during travel. This study aims to explore the relationships ...
    • Impact of flow experience on tourists’ hedonic well-being 

      Karasakal, Sezer (10th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference, 2023)
      The flow experience evokes emotions during activities and stimulates the creation of positive results. Therefore, it can be said that the flow experience is an important psychological state that helps vacationers achieve ...
    • Impacts of operational management proficiency levels of hotels on operational and marketing related decisions in time of crisis 

      Yılmaz, Yıldırım; Ünal, Caner; Dursun Cengizci, Aslıhan (Journal of Tourism and Management Research, 2018)
      In this study, it is firstly aimed to develop a Hotel Operation Management Proficiency Scale and then to search if there are any differences between the decisions of hotels related to marketing and operation in time of ...
    • The role of non-governmental organizations in destination marketing: case of Antalya 

      Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (Conference on Managing Tourism Across Continents, 2022)
      Destination marketing is a complex and collective effort that requires the contribution of different stakeholders. Destination Marketing Organizations (DMOs) play an important role in the promotion of the destination. DMOs ...
    • Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği 

      Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (2023)
      Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ...
    • Turist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırma 

      Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (Journal of Tourism Intelligence and Smartness, 2022)
      Destinasyonlar arası rekabet, dinamizmini korumaktadır. Bir destinasyonun başarısı için en etkin yollardan bir tanesi memnuniyetsizliğe yol açan unsurların tespit edilip ortadan kaldırılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, ...
    • Turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin destinasyon imajına ve memnuniyetine etkisi 

      Ünal, Caner; Caber, Meltem (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019)
      Turizm ile ilgili alanyazında turistlerin ziyaret ettikleri destinasyonlara yönelik imaj algıları ve genel memnuniyetleri ile kendilerine eşlik eden turist rehberlerine yönelik değerlendirmeleri bir arada ele alan sınırlı ...
    • Turizm yatırım teşvikleri çerçevesinde Antalya 

      Mutlu, Eda Evla; Başer, Gözdegül (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
      Kamu yatırım teşvikleri, yatırım kararlarını yönlendiren, farklı bölgelere ve sektörlere verilebilen, çeşitli kapsamlardaki imtiyazlardır. Turizm alanında verilen desteklerden yüksek oranda yararlanan şehirlerden biri ...