Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 148
-
Turizm yatırım teşvikleri çerçevesinde Antalya
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)Kamu yatırım teşvikleri, yatırım kararlarını yönlendiren, farklı bölgelere ve sektörlere verilebilen, çeşitli kapsamlardaki imtiyazlardır. Turizm alanında verilen desteklerden yüksek oranda yararlanan şehirlerden biri ... -
Digital marketing practices: trends and challenges for the tourism industry
(Uluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)The tourism industry has been facing a tremendous change in services due to the fast developing digital and smart applications in technology. Digital marketing has been changing many types of operations and influencing ... -
Tarım turizminin gelişim potansiyeline yönelik çiftçilerin tutumlarının araştırılması
(Turizm Akademik Dergisi, 2020)Araştırmanın amacı, tarım turizmi konusunda ilerleme potansiyeli olan bir yerleşim yerinde, tarım turizminin uygulanılabilirliğini sorgulamak üzere, çiftçilerin tutum ve düşüncelerini ortaya koymaktır. Araştırma, turizm ... -
Aziz Nikolaos ve Kilisesi: Likya'da bir hac merkezi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020) -
Şems-i Tebrizi: Mevlana'nın gönül dünyasını değiştiren mutasavvıf
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020) -
İlhami Ahmet Bozkurt
(Detay Yayıncılık, 2020) -
Cross-nationality importance performance analysis of Middle East all-inclusive mass tourism destination image
(Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2020)Purpose – The paper aims to analyze cognitive attributes affecting the overall destination image perception of British, German, and Russian tourists toward Antalya, a well-positioned mass tourism destination in the East ... -
Destination image perception patterns of tourist typologies
(International Journal of Tourism Research, 2020)Conceptual and empirical typologies comprising the intersection of personal and social characteristics of tourists have similarities and differences with respect to image perception of a destination. This study examines ... -
Testing destination image scale invariance for intergroup comparison
(Tourism Analysis, 2020)In destination image studies, researchers often compare individuals and groups with measurement scales. Classical Test Theory (CTT) assumes, when comparing groups, that scale measures the same social psychological construct ... -
Açık ve kapalı alan rekreasyonu: bireylerin katılım motivasyonları ve engeller
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020) -
Turistlerin destinasyon çekicilikleri algıları, akış deneyimi, pozitif duygu ve memnuniyetleri üzerine bir araştırma
(Balıkesir University The Journal of Social Sciences Institute, 2020)Bu çalışma, Antalya’yı ziyaret eden İngiliz, Alman ve Rus turistlerin destinasyon çekiciliklerine yönelik algılarını, akış deneyimi (odaklanma, zamanın dönüşümü ve öz bilinç kaybı) durumlarını, pozitif duygu durumlarını ... -
Exploring push and pull motivations of Russian tourists to Turkey
(Tourism Review International, 2020)Diverse studies have focused on understanding the travel motivations of tourists, yet few explain the specific travel motivations of Russian tourists. In this regard, this study aims to explore the push and pull factors ... -
Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ... -
Testing destination image scale invariance among British, German and Russian tourists: a multigroup confirmatory factor analysis
(10th World Conference for Graduate Research in Tourism Hospitality and Leisure, 2018) -
Yurt dışı rehberliği alanında uzmanlaşma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2019) -
The effects of distribution channels on the selling prices of hotels in time of crisis
(19th International Conference on Tourism Marketing and Management (ICTMM), 2017) -
Turist rehberlerinin rollerine dayanan metaforik turist algısı
(Detay Yayınları, 2018) -
Turizm rehberliği uzmanlaşma eğitiminde farkındalık yaratma: turizm paydaşlarına yönelik bir durum çalışması
(I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018)Profesyonel turizm rehberlerinin almış oldukları eğitim ve mesleki yaşamları boyuncaedindikleri deneyim, sundukları hizmetin kalitesi üzerinde oldukça etkilidir. Rehberlikte uzmanlaşma eğitimi konusu, ... -
Turist rehberlerinin rollerine dayanan metaforik turist algısı
(I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018)