Show simple item record

dc.contributor.authorDoğan, Oğuz
dc.contributor.authorKarasakal, Sezer
dc.date.accessioned2025-11-03T10:35:02Z
dc.date.available2025-11-03T10:35:02Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationKarasakal, K. Ve Doğan, O. (2025). İçsel Pazarlama Uygulamaları, İş Akış Deneyimi ve İş Tatmini İlişkisi: Otel Çalışanlarıyla Bir Uygulama. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 27(1), 125-138.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/2316
dc.description.abstractÇalışanlarına değer veren, iletişim halinde olan, motive eden ve eğitimler ile güçlendiren otel işletmeleri hem çalışanların hem de dış müşterilerin memnuniyeti konusunda başarı sağlamaları beklenir. Bu çalışmada otel yöneticileri tarafından gerçekleştirilen içsel pazarlama uygulamalarının çalışanların iş akışı yaşamalarına etkisi ve iş akışının iş tatminine etkisi incelenmiştir. Bu amaç doğrultusunda Antalya’da faaliyet gösteren beş yıldızlı konaklama işletmelerinde çalışan bireylerden elde edilmiş olan veriler analize tabi tutulmuştur. Elde edilen bulgular, içsel pazarlama uygulamalarının iş akış deneyimi üzerinde olumlu bir etkisinin olduğunu göstermiştir. Bulgular ayrıca iş akış deneyiminin çalışanların iş tatmini üzerinde olumlu bir etkisinin olduğunu göstermiştir. Bu çalışma, içsel pazarlama faaliyetlerinin akış deneyimi ve akışın iş tatmini üzerindeki rolünü inceleyerek literatürdeki boşluğu doldurmayı amaçlamaktadır.tr_TR
dc.description.abstractHotels that value, communicate, motivate and strengthen their employees with training are expected to be successful in the satisfaction of both employees and external customers. In this study, the effect of internal marketing practices carried out by hotel managers on employees' experiencing workflow and the effect of workflow on job satisfaction were examined. For this purpose, the data obtained from the employees working in the 5-star hotels operating in Antalya was analyzed. The findings showed that internal marketing has a positive impact on workflow experience. The findings additionally showed that workflow experience has a positive impact on job satisfaction of the employees. This study aims to fill the gap in literature by investigating the role of internal marketing activities on flow experience and flow on work satisfaction.en_US
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessen_US
dc.subjectInternal marketingen_US
dc.subjectİçsel pazarlamatr_TR
dc.subjectWorkflow experienceen_US
dc.subjectİş akış deneyimitr_TR
dc.subjectJob satisfactionen_US
dc.subjectİş tatminitr_TR
dc.subjectHotel managementen_US
dc.subjectOtel işletmesitr_TR
dc.subjectAntalyaen_US
dc.subjectAntalyatr_TR
dc.titleİçsel pazarlama uygulamaları, iş akış deneyimi ve iş tatmini ilişkisi: Otel çalışanlarıyla bir uygulamatr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationtr_TR
dc.identifier.volume27en_US
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage125
dc.identifier.endpage138
dc.contributor.orcid0000-0002-3038-1719 [Doğan, Oğuz]
dc.contributor.orcid0000-0002-4713-2735 [Karasakal, Sezer]
dc.contributor.abuauthorDoğan, Oğuz
dc.contributor.abuauthorKarasakal, Sezer
dc.contributor.yokid260797 [Doğan, Oğuz]
dc.contributor.yokid221599 [Karasakal, Sezer]
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32709/akusosbil.1265758en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record