Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBaşer, Gözdegül
dc.date.accessioned2021-03-29T07:48:28Z
dc.date.available2021-03-29T07:48:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationBaşer, G. (2020). Digital marketing practices: trends and challenges for the tourism industry. Uluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisi, 4(1).en_US
dc.identifier.issn2587-2745
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/719
dc.description.abstractThe tourism industry has been facing a tremendous change in services due to the fast developing digital and smart applications in technology. Digital marketing has been changing many types of operations and influencing many services. This research puts forward some of the trends and challenges for digital marketing for the tourism industry. It provides a broadened view over digital marketing in tourism basing on a qualitative research of semi-structured interviews with professionals from the sector. It is possible to conclude that trends in digital marketing from the aspect of tourism industry can be listed as changes in social media, future expectations, human touch, connected services, whereas challenges are the tremendous change, competitors and data management. Digital marketing is dependent on digital data which requires an integrated system and a high quality team to manage. Digital marketing is expected to uncover the tourism industry quite tremendously in a near future.en_US
dc.description.abstractTurizm endüstrisi, teknolojideki hızlı gelişen dijital ve akıllı uygulamalar nedeniyle, sunulan hizmetlerde büyük bir değişiklikle karşı karşıyadır. Dijital pazarlama birçok operasyon türünü değiştirmekte ve birçok hizmeti etkilemektedir. Bu araştırma, turizm endüstrisi için dijital pazarlama ile ilgili bazı trendleri (yönelimleri) ve zorlukları ortaya koymaktadır. Sektördeki profesyonel yöneticilerle yapılan yarı yapılandırılmış görüşmeler içeren nitel bir araştırmaya dayanarak,turizmde dijital pazarlama üzerine daha geniş bir bakış açısı sağlamaktadır. Turizm pazarlamasında, dijital pazarlama yönelimlerini, sosyal medya, gelecek beklentileri, insana dokunuş, bağlantılı hizmetlerdeki değişiklikler; zorlukları ise büyük değişim, rakipler ve veri yönetimi olarak ifade etmek mümkündür. Dijital pazarlama, bütüncül bir sistem ve yönetmek için yüksek kaliteli bir ekibi gerektiren dijital verilere bağlıdır. Dijital pazarlamanın yakın bir gelecekte turizm endüstrisine büyük ölçüde nüfuz etmesi beklenmektedir.tr_TR
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherUluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDigital marketingen_US
dc.subjectDijital pazarlamatr_TR
dc.subjectTrendsen_US
dc.subjectYönelimlertr_TR
dc.subjectChallengesen_US
dc.subjectZorluklartr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.titleDigital marketing practices: trends and challenges for the tourism industryen_US
dc.title.alternativeDijital pazarlama uygulamaları: turizm endüstrisi için yönelimler ve zorluklartr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.relation.publicationcategoryInternational publicationen_US
dc.identifier.volume4
dc.identifier.issue1
dc.contributor.orcid0000-0002-1450-191X [Başer, Gözdegül]
dc.contributor.abuauthorBaşer, Gözdegül
dc.contributor.yokid279246 [Başer, Gözdegül]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster