Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKarasakal, Sezer
dc.contributor.authorDoğan, Oğuz
dc.date.accessioned2025-11-03T10:57:48Z
dc.date.available2025-11-03T10:57:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationAPA 7. baskıya göre düzenlenmiş hali şöyle olmalıdır: Karasakal, S., & Doğan, O. (2022). Turist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırma. *Journal of Tourism Intelligence and Smartness, 5*(3), 209–218.tr_TR
dc.identifier.issn2651-3420
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/2317
dc.description.abstractDestinasyonlar arası rekabet, dinamizmini korumaktadır. Bir destinasyonun başarısı için en etkin yollardan bir tanesi memnuniyetsizliğe yol açan unsurların tespit edilip ortadan kaldırılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, Antalya’yı ziyaret eden yabancı turistlerin hayal kırıklıklarına neden olan unsurları incelemektir. Bu amaçla çalışmanın verileri, İngiliz, Alman ve Rus turistlerden oluşan 154 kişilik turist grubundan kolayda örneklem yöntemi ile elde edilmiştir. Çalışmanın sonuçları, turistlerin çoğunlukla; konaklama, yiyecek-içecek, alışveriş, çevre ve hava ve fiyat konularında hayal kırıklığı yaşadıklarını göstermiştir.tr_TR
dc.description.abstractCompetition between destinations maintains its dynamism. One of the most effective ways for the success of a destination is to identify and eliminate the elements that cause dissatisfaction. The main purpose of this study is to investigate the factors that cause the disappoinmet of foreign tourists visiting Antalya. For this purpose, the data of the study were obtained by convenience sampling method from 154 British, German, and Russian tourists. The findings showed that tourists were mostly disappointed in accommodation, food & beverage, shopping, environment and weather, and price.en_US
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherJournal of Tourism Intelligence and Smartness,en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessen_US
dc.subjectDissatisfactionen_US
dc.subjectMemnuniyetsizliktr_TR
dc.subjectComplainten_US
dc.subjectŞikâyettr_TR
dc.subjectDisappoinmenten_US
dc.subjectHayal Kırıklığıtr_TR
dc.subjectAntalyaen_US
dc.subjectAntalyatr_TR
dc.titleTurist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırmatr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationtr_TR
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage209en_US
dc.identifier.endpage218en_US
dc.contributor.orcid0000-0002-4713-2735 [Karasakal, Sezer]
dc.contributor.orcid0000-0002-3038-1719 [Doğan, Oğuz]
dc.contributor.abuauthorKarasakal, Sezer
dc.contributor.abuauthorDoğan, Oğuz
dc.contributor.yokid221599 [Karasakal, Sezer]
dc.contributor.yokid260797 [Doğan, Oğuz]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster