• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Öğe Göster
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kapadokya bölgesinde bulunan konaklama işletmelerinde e-posta yönetimi üzerine bir uygulama

Thumbnail
Göster/Aç
Kapadokya bölgesinde bulunan konaklama işletmelerinde e-posta yönetimi üzerine bir uygulama (408.0Kb)
Tarih
2016
Yazar
Güllü, Kenan
Karasakal, Sezer
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Bu çalışmada, Kapadokya bölgesinde faaliyet gösteren 2, 3, 4 ve 5 yıldızlı konaklama işletmelerinin e-posta kullanım düzeyleri incelenmiştir. Konaklama işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiş, rezervasyon ve bilgi talebinde bulunularak veriler toplanmıştır. Çalışmadan elde edilen bulgular; Konaklama işletmelerinin yıldız sayısı ve biçim arasında pozitif bir ilişki olduğunu, dolayısıyla otellerin yıldız sayıları arttıkça e-postalara biçimsel olarak daha fazla önem verdiklerini göstermiştir. Ayrıca işletmelerin Türkçe e-postalara İngilizce e-postalara oranla biçimsel olarak daha fazla önem gösterdikleri belirlenmiştir. Sonuçlar web tabanlı ortamlarda daha sonra yapılacak çalışmalara ışık tutucu mahiyettedir.
 
In this study, level of e-mail usage have been viewed ofhotels with 2, 3, 4 and 5 star in Capadocia region. In order to collect datas mystery guest approach has been used and e-mails have been sent to lodging enterprises in Turkish and English about reservation and information. Findings revealed that; a positive corelation has been identified between forms of responses and stars, so as the numbers of the stars increase hotels pay more importance to form of e-mail. Additionally, hotels pay more attention to Turkish e-mails than English ones in terms of form. Results of this study will inspire the following research on web-based environments.
 
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12566/127
Koleksiyonlar
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




sherpa/romeo


Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.