Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKarasakal, Sezer
dc.contributor.editorGaberli, Ümit
dc.contributor.editorYağmur, Yenal
dc.date.accessioned2022-03-30T06:10:43Z
dc.date.available2022-03-30T06:10:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKarasakal, S. (2021). Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi. Gaberli, Ü., Yağmur, Y. (Ed.) Açık ve kapalı alan rekreasyonu (ss. 119-131). Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.tr_TR
dc.identifier.isbn9786254712847
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/1072
dc.description.abstractBu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır. Sonrasında, AVM’lerin özellikleri ve ziyaretçi motivasyonları ortaya konmuştur. Son olarak AVM ve rekreasyon ilişkisine yer verilmiştir.en_US
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherNobel Akademik Yayıncılıktr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleAlışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesitr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationen_US
dc.identifier.startpage119en_US
dc.identifier.endpage131en_US
dc.contributor.orcid0000-0002-4713-2735 [Karasakal, Sezer]
dc.contributor.abuauthorKarasakal, Sezer
dc.contributor.yokid221599 [Karasakal, Sezer]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster