Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAbubakar, Abubakar Mohammed
dc.contributor.authorKarayalçın, Cem
dc.contributor.editorYavuz, Osman
dc.contributor.editorÇark, Özgür
dc.contributor.editorSağtaş, Saadet
dc.date.accessioned2021-10-08T05:59:07Z
dc.date.available2021-10-08T05:59:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationAbubakar, A. M. & Karayalçın, C. (2021). E-ticaret lojistiği. Yavuz, O., Çark, Ö., Sağtaş, S. (Ed.), Aile İşletmelerinde Dijital Pazarlama Süreçleri, (ss. 225-248), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.tr_TR
dc.identifier.isbn9786257589567
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/937
dc.description.abstractSon yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler insanların hayatını derinden etkilemiştir. Özellikle bilgisayar ve internetin yaygınlaşması tüketici ve işletmeler bağlamında büyük değişiklikler yaratmıştır. Pazarlama literatüründe yaygın bir şekilde kullanılan temel pazarlama karması elemanlarına bakıldığında (4P; ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) bir işletmenin doğru ürünü, doğru fiyattan doğru tutundurma faaliyetleri ile tüketiciye ulaştırması için ürünün dağıtımı kritik önem taşımaktadır. Bu kapsamda, ticaretin şeklinin günümüzde yeni formlar alması ile birlikte, e-ticaret lojistiği konusu işletmeleri yakından ilgilendirmektedir. E-ticaret yakın zamanda çok hızlı bir şekilde gelişmiş olup, işletmelerin ve e-ticaret satıcılarının başarıya ulaşması için e-ticaret kavramını iyi bilmeleri ve bu kavramla ilgili olan e-ticaret lojistik konusunu da özümsemeleri gerekmektedir. Bu doğrultuda bu bölümde e-ticaret kavramı ve ilgili çeşitli konuları aktarıldıktan sonra, e-ticaret lojistiği ve pazarlama kavramlarının bir değerlendirmesi yapılacaktır. Son olarak, kurumsallık düzeyi her zaman üst düzeyde olmayabildiği söylenebilen aile işletmelerinin de e-ticaret lojistiği konusu ile ilgili bir değerlendirmesi aktarılacaktır.tr_TR
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherNobel Akademik Yayıncılıktr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleE-ticaret lojistiğien_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationen_US
dc.identifier.startpage225
dc.identifier.endpage248
dc.contributor.orcid0000-0002-1163-0185 [Abubakar, Abubakar Mohammed]
dc.contributor.orcid0000-0002-0847-8020 [Karayalçın, Cem]
dc.contributor.abuauthorAbubakar, Abubakar Mohammed
dc.contributor.abuauthorKarayalçın, Cem
dc.contributor.yokid255914 [Abubakar, Abubakar Mohammed]
dc.contributor.yokid258053 [Karayalçın, Cem]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster