Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYumru, Mehmet
dc.date.accessioned2021-03-24T07:45:51Z
dc.date.available2021-03-24T07:45:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationYumru, M. (2020). Yayıncılığın arka planı: “etik” mümkün mü?. 56. Ulusal Psikiyatri Kongresi.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/704
dc.descriptionUlusal Psikiyatri Kongresi (56. : 2020)
dc.description.abstractTüm dünyada bilimsel üretim ve onun yansıdığı mecra olan yayıncılık, giderek artan oranda sermaye ve ödeme sistemlerinin kıskacı altına girmektedir. Çok sayıda dergiyi içinde barındıran büyük yayınevleri için dergiler, satış oranları, yan ürünleri, reklamları ile ticari bir meta haline geldiler. Bu ticari yayıncılık anlayışı her ekonomik sistemde olduğu gibi birçok ticari yan alan yaratmıştır. Danışmanlık şirketleri, dil edisyonu yapan şirketler, reklam şirketleri vb. Artık dergiler bilim insanlarının idaresinden daha çok ticari yayıncılığın idaresine geçmiş durumdadır. Bilimsel üretim yapmak isteyen akademisyenler için artık sadece bilimsel içeriğe önem veren az sayıda dergi kalmıştır.tr_TR
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisher56. Ulusal Psikiyatri Kongresitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPublishingen_US
dc.subjectYayıncılıktr_TR
dc.subjectEthicsen_US
dc.subjectEtiktr_TR
dc.subjectPsychiatryen_US
dc.subjectPsikiyatritr_TR
dc.titleYayıncılığın arka planı: “etik” mümkün mü?en_US
dc.title.alternativeThe background of publishing: Is ethics possible?en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationen_US
dc.contributor.orcid0000-0002-2117-7775 [Yumru, Mehmet]
dc.contributor.abuauthorYumru, Mehmet
dc.contributor.yokid219341 [Yumru, Mehmet]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster