• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Ara
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 30, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Coğrafi işaretli ürünlerin destinasyon markalaşmasındaki rolü 

Çavuşoğlu McKenzie, Çağla (Atlas Akademik Basım Yayın, 2021)
Küçük Resim

Medical tourism: understanding the phenomenon 

Doğan, Oğuz; Yüzbaşıoğlu, Nedim (IGI Global, 2021)
The number of travels around the world to benefit from health services provided abroad is increasing every year. The high level of global demand for health services has influenced the rapid development of the medical tourism ...
Küçük Resim

Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar 

Bilinmeyen yazar (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Küçük Resim

Impact of Covid-19 pandemic on tourism research : a bibliometric analysis using cite space 

Başer, Gözdegül; Ehtiyar, Vesile Rüya (International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences, 2024)
This research aims to review the extant literature on Covid-19 using bibliometric analysis in an attempt to gauge the evolving state of tourism research since the beginning of the Covid-19 pandemic. The ...
Küçük Resim

Study on the effect of brand image and social media marketing on customer sales: a research on the tourism sector in Pakistan 

Farrukh, Nabegha (Antalya Bilim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
The purpose of this research is to improve understanding of how brand image and social media marketing can impact customer satisfaction. The research was done within Pakistan's tourism sector. There are 3 variables in ...
Küçük Resim

Turizm sektörü girişimcilerinin yatırım kararlarını etkileyen iç ve dış etkenlerin belirlenmesi 

Başer, Gözdegül; Mutlu, Eda Evla (International West Asia Congress of Tourism Research, 2018)
Bu araştırmanın amacı, Antalya Bölgesi’ndeki turizm yatırımcılarının, yatırım yapma süreçlerinde yatırım kararlarını nasıl aldıkları, hangi içsel ve dışsal nedenlerle hareket ettiklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, ...
Küçük Resim

Dağlık yörelerin ekonomik gelişmesinde su ve diğer doğal kaynakların etkisi: Uzungöl Havzası 

Ağıralioğlu, Necati (11. Ulusal Hidroloji Kongresi, 2022)
Son yıllarda bütün dünyada dağlık bölgelerin sosyal ve ekonomik gelişmelerine yönelik çalışmalar yapılmaktadır. Doğu Karadeniz Bölgesi topraklarının bir kısmı dağlık alanlardadır. Bu çalışmada, Doğu Karadeniz Bölgesi'nde ...
Küçük Resim

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
Küçük Resim

The socio-economic development of mountains in the Eastern Black Sea Region: Uzungöl Basın 

Ağıralioğlu, Saltuk; Ağıralioğlu, Necati (3rd International Mountain and Ecology Congress Within the Framework of Sustainable Development, 2022-10-21)
In recent years, studies have been carried out for social and economic studies of mountainous regions all over the world. Some of the lands of the Eastern Black Sea Region are in mountainous areas. In this study, the ...
Küçük Resim

How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Routledge Taylor & Francis Group, 2024)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarBaşer, Gözdegül (13)Doğan, Oğuz (3)Ağıralioğlu, Necati (2)Güzel, Özlem (2)Ünal, Caner (2)Şahin, İlker (2)Abubakar, Abubakar Mohammed (1)Aidinov, Ali Sofa (1)Aktaş Alan, Aylin (1)Ağıralioğlu, Saltuk (1)... Daha FazlaKonu
Tourism (30)
Turizm (30)Covid-19 (4)Türkiye (4)Destination marketing (3)Digital marketing (3)Dijital pazarlama (3)Strategy (3)Strateji (3)Turkey (3)... Daha FazlaYayın Tarihi2022 (7)2021 (5)2023 (5)2018 (4)2020 (4)2019 (3)2024 (2)Mevcut Dosya(lar)Evet (17)Hayır (13)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.