Search
Now showing items 1-4 of 4
Medikal turizm kapsamında hizmet veren sağlık kuruluşlarının sosyal medya kullanım düzeyleri: facebook üzerine bir araştırma
(19. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Medikal turizm hizmetlerine olan talebin giderek artmasına bağlı olarak, sektörde hizmet veren destinasyon sayısı artış göstermiştir. Bu durum, sektörde pay sahibi olmak veya var olan payını artırmak isteyen destinasyonlar ...
Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği
(20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Konaklama sektöründe misafirlerden elde edilen geri dönüşler, özellikle müşteri şikâyetlerinin ve bu şikâyetlere sebep olan unsurların anlaşılmasıyla işletmelerin ürün ve hizmetlerini geliştirmesinde hayati bir öneme ...
Helal turizm kavramı: tanımı ve kapsamı
(Eğitim Yayınevi, 2019)
Turizm sektörüne olan ilgi, bireylerin değerlendirebilecekleri boş zamanlarının ve gelir düzeylerinin artmasına bağlı olarak, son yıllarda giderek artmaktadır. Bu sebeple hızla gelişen sektörlerin başında gelmektedir. ...
Smart tourism destination in smart cities paradigm: a model for Antalya
(Springer Nature Switzerland AG, 2019)
Smart tourism destination (STD) concept has taken serious attention as a result of the smart city initiatives. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional service ...