• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Ara
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Turizm rehberliği uzmanlaşma eğitiminde farkındalık yaratma: turizm paydaşlarına yönelik bir durum çalışması 

Güven, Aylin; Ünal, Caner; Caber, Meltem (I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018)
Profesyonel turizm rehberlerinin almış oldukları eğitim ve mesleki yaşamları boyuncaedindikleri deneyim, sundukları hizmetin kalitesi üzerinde oldukça etkilidir. Rehberlikte uzmanlaşma eğitimi konusu, ...
Küçük Resim

Turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin destinasyon imajına ve memnuniyetine etkisi 

Ünal, Caner; Caber, Meltem (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019)
Turizm ile ilgili alanyazında turistlerin ziyaret ettikleri destinasyonlara yönelik imaj algıları ve genel memnuniyetleri ile kendilerine eşlik eden turist rehberlerine yönelik değerlendirmeleri bir arada ele alan sınırlı ...
Küçük Resim

The changing role of hotel attributes in destination competitiveness throughout a crisis 

Albayrak, Tahir; Dursun Cengizci, Aslıhan; Hoc Nang Fong, Lawrence; Caber, Meltem (Emerald Publishing, 2024)
Purpose-By conducting a longitudinal study, this study aims to investigate how the role of hotel attributes in destination competitiveness changed through the stages of pre-, amid and recovery from the crisis. Design/ ...
Küçük Resim

Building customer citizenship behaviour through mobile application quality: the mediating role of flow experience and customer engagement 

Caber, Meltem; Albayrak, Tahir; Karasakal, Sezer; González- Rodríguez, Maria Rosario (Routledge, 2023)
Mobile applications have become an indispensable marketing medium for tourism companies. Given that half of the users delete the applications soon after completing their transactions, it is vital ...
Küçük Resim

Using data mining techniques for profiling profitable hotel customers: an application of RFM analysis 

Dursun Cengizci, Aslıhan; Caber, Meltem (Tourism Management Perspectives, 2016)
This study focuses on profiling profitable hotel customers by RFM analysis, which is a data mining technique. In RFM analysis, Recency, Frequency and Monetary indicators are employed for discovering the nature of the ...
Küçük Resim

How does perceived crowding moderate tourist shopping experience and satisfaction relationship? 

Albayrak, Tahir; Güzel, Özlem; Caber, Meltem; Kılıçarslan, Özge; Dursun Cengzici, Aslıhan; Güven, Aylin (International Journal of Tourism Cities, 2020)
Purpose The purpose of this study is to investigate the direct impact of shopping experience of tourists on their satisfaction with shopping, while perceived crowding is used as a moderator in this relationship. Desi ...
Küçük Resim

Turistlerin kalabalık algısının alışveriş davranışlarına etkisi 

Albayrak, Tahir; Güzel, Özlem; Caber, Meltem; Kocabulut, Özge; Dursun Cengizci, Aslıhan; Güven, Aylin (Anadolu Üniversitesi20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Bu çalışma, turistlerin alışveriş deneyimleri esnasında algıladıkları kalabalığın genel alışveriş memnuniyeti ve harcama miktarı üzerindeki etkisinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla, Antalya’nın Kaleiçi ...
Küçük Resim

Conflict management styles of professional tour guides: a cluster analysis 

Caber, Meltem; Ünal, Caner; Dursun Cengizci, Aslıhan; Güven, Aylin (Tourism Management Perspectives, 2019)
Professional tour guides play an important role in tourist satisfaction and the business success of tour agencies/operators, since they are directly in contact with tourists and are responsible for managing the tours. ...
Küçük Resim

Big data use in determining competitive position: the case of theme parks in Hong Kong 

Albayrak, Tahir; Dursun Cengizci, Aslıhan; Caber, Meltem; Nang Fong, Lawrence Hoc (Journal of Destination Marketing & Management, 2021)
Theme park operators need to understand their competitiveness in a destination to increase their market share. This study adopted the big data approach by analysing online reviews to assess the competitiveness of a theme ...
Küçük Resim

Turist rehberliği uzmanlaşma eğitiminde farkındalık yaratma: turizm paydaşlarına yönelik bir durum çalışması 

Güven, Aylin; Ünal, Caner; Caber, Meltem (Detay Yayınları, 2018)
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Caber, Meltem (12)
Albayrak, Tahir (6)Dursun Cengizci, Aslıhan (6)Güven, Aylin (5)Ünal, Caner (5)Güzel, Özlem (2)Karasakal, Sezer (2)Dursun Cengzici, Aslıhan (1)González- Rodríguez, Maria Rosario (1)González-Rodríguez, M. Rosario (1)... Daha FazlaKonuTourist satisfaction (3)Turist memnuniyeti (3)Mobil uygulama kalitesi (2)Mobile application quality (2)Turist alışverişi (2)Akış deneyimi (1)Alman turistler (1)Alışveriş deneyimi (1)Amount of expenditure (1)Antalya (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2019 (3)2018 (2)2021 (2)2016 (1)2017 (1)2020 (1)2023 (1)2024 (1)Mevcut Dosya(lar)Hayır (9)Evet (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.