Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKurtuluş, Kemal
dc.contributor.authorOutcahantcha, Owinaasse
dc.date.accessioned2024-01-22T07:52:04Z
dc.date.available2024-01-22T07:52:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationOutcahantcha, O. (2023). Determinants of customer satisfaction in online shopping: the perspective of the customer in Togo (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Antalya Bilim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Antalya.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/1853
dc.description.abstractOnline shopping environment has gained more traction in the aggregate relationship between markets and their consumers. The present study thus sought to extend the literature by investigating the perspectives of customers on the determinants of customer satisfaction in online shopping, within the context of Togo. The researcher conducted a study on Togolese customers' satisfaction with online shopping. They used a survey to collect data from computer-literate individuals who had made online purchases in the past six months. The study analyzed factors influencing customer satisfaction through descriptive and quantitative analysis. Ethical principles were followed. Fifty-eight percent (58%) of total responses indicated that they were female. Majority of respondents (36) indicated ‘Mostly Satisfied’ with online shopping experiences. Only Security Assurance (Sig = 0.048, p<0.1) and Perceptions of Value (Sig = 0.017, p<0.1) showed significant coefficients, indicating that they significantly predict Customer Satisfaction within the present analysis. These findings offer valuable insights for businesses to improve their strategies and enhance the overall customer experience in online shopping.en_US
dc.description.abstractÇevrimiçi alışveriş ortamı, pazarlar ve tüketiciler arasındaki toplam ilişkide daha fazla ilgi kazandı. Dolayısıyla bu çalışma, müşterilerin çevrimiçi alışverişte müşteri memnuniyetinin belirleyicileri hakkındaki bakış açılarını Togo bağlamında inceleyerek literatürü genişletmeyi amaçlamıştır. Araştırmacı, Togolu müşterilerin çevrimiçi alışverişten memnuniyeti üzerine bir çalışma yürüttü. Son altı ay içinde çevrimiçi alışveriş yapan bilgisayar okuryazarı kişilerden veri toplamak için bir anket kullandılar. Çalışmada müşteri memnuniyetini etkileyen faktörler tanımlayıcı ve niceliksel analiz yoluyla analiz edildi. Etik ilkelere uyulmuştur. Toplam yanıtların yüzde elli sekizi (%58) kadın olduklarını belirtti. Yanıt verenlerin çoğunluğu (36) çevrimiçi alışveriş deneyimlerinden 'Çoğunlukla Memnun' olduğunu belirtti. Yalnızca Güvenlik Güvencesi (Sig = 0,048, p<0,1) ve Değer Algısı (Sig = 0,017, p<0,1) anlamlı katsayılar gösterdi; bu da mevcut analizde Müşteri Memnuniyetini önemli ölçüde tahmin ettiklerini gösteriyor. Bu bulgular, işletmelerin stratejilerini geliştirmeleri ve çevrimiçi alışverişteki genel müşteri deneyimini geliştirmeleri için değerli bilgiler sunuyor.tr_TR
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAntalya Bilim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsütr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCustomeren_US
dc.subjectMüşteritr_TR
dc.subjectSatisfactionen_US
dc.subjectMemnuniyettr_TR
dc.subjectOnline shoppingen_US
dc.subjectOnline alışveriştr_TR
dc.subjectTogoen_US
dc.subjectTogotr_TR
dc.titleDeterminants of customer satisfaction in online shopping: the perspective of the customer in Togoen_US
dc.title.alternativeİnternet alışverişte müşteri memnuniyetini belirleyen faktörler: Togo'daki müşterinin perspektifitr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster