• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Graduate Education Institute
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)
  • Öğe Göster
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Graduate Education Institute
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The impact of social mediaplatforms on college student's choice

Thumbnail
Göster/Aç
The impact of social mediaplatforms on college student's choice.pdf (2.459Mb)
Tarih
2021
Yazar
Kadaz, Mutaz
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
School administrators and decision-makers strive to exploit social media platforms to boost enrolment. This study aims at examining types of social media platforms spread among students, seeking to show the resources’ impacts on students' decisions during the university admission process in a methodological scientific theory. Data from random samples in a semi-structured questionnaire yielded 149 valid responses from three universities across two countries. The results showed Facebook, YouTube, and WhatsApp play key roles in students' academic lives, especially to decide to enroll. Twitter and Instagram backed out. LinkedIn and blogs once were important, received little attention. The study’s limits and goals are all debated.
 
Okul yöneticileri ve karar vericiler, kaydı artırmak için sosyal medya platformlarından yararlanmaya çalışıyorlar. Bu çalışma, öğrenciler arasında yaygınlaşan farklı sosyal medya platformlarını incelemeyi amaçlamaktadır. Ayrıca, metodolojik bir bilimsel teoride üniversiteye kabul sürecinde kaynakların öğrencilerin kararları üzerindeki etkilerini göstermeye çalışır. Yarı yapılandırılmış bir anketteki rastgele örneklerden elde edilen veriler, iki ülkedeki üç üniversiteden 149 geçerli yanıt verdi. Facebook, YouTube ve WhatsApp akademik yaşamlarında, bazı belirli kişiler karar vermelerinde rol almaktadır. Twitter ve Instagram geri çekildi. LinkedIn ve bloglar bir zamanlar önemliydi, çok az ilgi gördü. Çalışmanın sınırları ve hedefleri tartışılır.
 
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12566/1276
Koleksiyonlar
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




sherpa/romeo


Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.