Show simple item record

dc.contributor.authorYüzbaşıoğlu, Nedim
dc.contributor.authorDoğan, Oğuz
dc.contributor.authorKocabıyık, Mustafa Said
dc.date.accessioned2019-11-20T09:47:29Z
dc.date.available2019-11-20T09:47:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationYüzbaşıoğlu, N., Doğan, O. & Kocabıyık, M. S. (2019). Medikal turizm kapsamında hizmet veren sağlık kuruluşlarının sosyal medya kullanım düzeyleri: facebook üzerine bir araştırma. 19. Ulusal Turizm Kongresi.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/108
dc.descriptionUlusal Turizm Kongresi (19. : 2019 : Afyonkarahisar, Türkiye)
dc.description.abstractMedikal turizm hizmetlerine olan talebin giderek artmasına bağlı olarak, sektörde hizmet veren destinasyon sayısı artış göstermiştir. Bu durum, sektörde pay sahibi olmak veya var olan payını artırmak isteyen destinasyonlar arasında sert bir rekabet ortamının oluşmasına neden olmuştur. Söz konusu rekabet çevresinde medikal turizm işletmeleri, potansiyel medikal turistlere ulaşabilmek, sundukları hizmetleri tanıtabilmek ve pazarlayabilmek için yeni araçlar kullanmaya başlamıştır. Bu araçlardan bir tanesi, gelişen teknolojiye bağlı olarak ortaya çıkan, dijital platformlardır. Söz konusu dijital platformların başında, etkin ve etkili bir iletişim aracı olarak adlandırılabilecek, sosyal medya platformları gelmektedir. Medikal turizm işletmeleri sosyal medya platformlarını etkili iletişim ve pazarlama çalışmaları için yoğun bir şekilde kullanmaktadırlar. Bu çalışmada, Türkiye medikal turizm sektöründe faaliyet gösteren JCI akreditasyon belgesine sahip sağlık kuruluşlarının, tanıtım ve pazarlama aracı olarak, sosyal medya hesaplarını ne derece etkin kullandıkları içerik analizi yöntemiyle incelenmiştir. Elde edilen bulgular, sağlık kuruluşlarının sosyal medyayı tam anlamıyla etkin bir şekilde kullanmadıklarını göstermiştir.tr_TR
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisher19. Ulusal Turizm Kongresitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectSosyal medyatr_TR
dc.subjectContent analysisen_US
dc.subjectİçerik analizitr_TR
dc.subjectMedical tourismen_US
dc.subjectMedikal turizmtr_TR
dc.subjectHealth institutionsen_US
dc.subjectSağlık kuruluşlarıtr_TR
dc.subjectJCIen_US
dc.titleMedikal turizm kapsamında hizmet veren sağlık kuruluşlarının sosyal medya kullanım düzeyleri: facebook üzerine bir araştırmatr_TR
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationen_US
dc.identifier.startpage487
dc.identifier.endpage503
dc.contributor.orcid0000-0002-3038-1719 [Doğan, Oğuz]
dc.contributor.abuauthorDoğan, Oğuz
dc.contributor.YOKid260797 [Doğan, Oğuz]


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record