Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
The effects of distribution channels on the selling prices of hotels in time of crisis
(19th International Conference on Tourism Marketing and Management (ICTMM), 2017)
Effects of website quality dimensions on repurchase intention in airline industry
(II. Tourism and Dynamics, 2017)
This study aimed to investigate the effects of website quality dimensions (efficiency, system quality, service quality and privacy) on repurchase intention. Survey technique was used to collect data among 134 participants. ...
Foreign tourists’ risk perceptions about Turkey: an application in Antalya region
(International Scientific Journal Turizam, 2017)
In spite of the importance of tourists’ risk perceptions for destinations in tourism literature, there is a limited research has been carried out in Turkey. The main purpose of this study is to examine foreign tourists’ ...
Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması
(III. Turizm Şurası, 2017)
Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ...
Turizm işletmelerinde kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının satın alma niyeti üzerindeki etkileri: turistlere yönelik bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2017)
Bu çalışmanın temel amacı, turistlerin Antalya bölgesinde turizm sektöründe hizmet veren konaklama işletmelerinin kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) uygulamalarına yönelik algılarını ortaya çıkarmak ve söz konusu uygulamaların ...
A study of domestic honeymoon tourism in Turkey
(European Journal of Tourism, 2017)
Honeymoon tourism is an important research area in tourism and travel literature because of its increasing economic importance for host destinations and their specific niche market characteristics. This study used a survey ...