Ara
Toplam kayıt 22, listelenen: 1-10
Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ...
Impact of Covid 19 Pandemic on Tourism in Turkey
(International Hellenic University, 2022)
There has been a severe loss in tourism in 2020 and 2021 due to the Covid 19 pandemic in Turkey as it has been all over the world. This research aims to enlighten the impact of Covid-19 on tourism in Turkey. The research ...
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
(Routledge Taylor & Francis Group, 2024)
This study aims to (a) reveal the relationships between the
destination brand personality (DBP), destination brand image
(DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b)
unveil divergences by nationality ...
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
(Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
Turizm sektörü girişimcilerinin yatırım kararlarını etkileyen iç ve dış etkenlerin belirlenmesi
(International West Asia Congress of Tourism Research, 2018)
Bu araştırmanın amacı, Antalya Bölgesi’ndeki turizm yatırımcılarının, yatırım yapma süreçlerinde yatırım kararlarını nasıl aldıkları, hangi içsel ve dışsal nedenlerle hareket ettiklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, ...
Dijital arınma turizmi üzerine bir literatür taraması
(21. Ulusal-5. Uluslararası Turizm Kongresi, 2021)
Teknolojinin her yerde kullanımı bazı olumsuz etkilere neden olabilmektedir. Bazı insanlar teknolojinin yaratmış olduğu olumsuz etkilerden kaçmak istemektedirler. Bu bağlamda günümüzde bazı turizm ...
İnsan kaynakları yönetimi ve liderlik
(Detay Yayıncılık, 2023)
Turizm sektörü, hizmet temelli bir sektör olup, insanın insana hizmet ettiği ve takım bilincinin gerekli olduğu bir alandır. Ne var ki, uzun çalışma saatleri, mevsimsellik ve değişen beklentiler bu sektörde çalışanlar ...
Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği
(2023)
Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ...
Üçüncü yaş turizmi kapsamında yapılan çalışmaların bibliyometrik analiz ile incelenmesi
(2023)
Bu çalışmada üçüncü yaş turizmi kapsamında uluslararası ve ulusal düzeyde gerçekleştirilmiş olan akademik çalışmaların, bibliyometrik analiz yoluyla incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda yapılan taramada WoS ...
Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden
değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ...