Ara
Toplam kayıt 27, listelenen: 1-10
Building customer citizenship behaviour through mobile application quality: the mediating role of flow experience and customer engagement
(Routledge, 2023)
Mobile applications have become an indispensable marketing medium for tourism companies. Given that half of the users delete the applications soon after completing their transactions, it is vital ...
Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ...
Kapadokya bölgesinde bulunan konaklama işletmelerinde e-posta yönetimi üzerine bir uygulama
(Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2016)
Bu çalışmada, Kapadokya bölgesinde faaliyet gösteren 2, 3, 4 ve 5 yıldızlı konaklama işletmelerinin e-posta kullanım düzeyleri incelenmiştir. Konaklama işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar ...
Examining the impacts of restaurant attributes on satisfaction and storytelling: the case of Turkey
(Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR), 2022)
The current research aimed to search the impacts of restaurant attributes on satisfaction, and the impacts of satisfaction on storytelling in restaurants. The data was obtained from 226 academicians and administrators of ...
Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Bu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş
merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî
perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır.
...
Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması
(III. Turizm Şurası, 2017)
Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ...
Konaklama işletmelerinde çalışma sermayesi yönetiminin karlılık performansına etkisi: borsa İstanbul'da (Bist) bir uygulama
(Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, konaklama sektöründe faaliyet gösteren Borsa İstanbul’a kayıtlı (BİST) işletmelerin çalışma sermayesi yönetiminin karlılık performansına etkisini incelemektir. 5 adet konsolide bilançoya tabi olmayan ...
Exploring the role of destination familiarity on flow experience
(4. International Cappadocia Scientific Research Congress, 2023)
People can obtain a variety of information that will familiarize them with a destination. This research aims to explore the link between destination familiarity and flow experience. For this purpose, the data were collected ...
Antalya destinasyon kişiliğinin keşfi üzerine nitel bir araştırma
(1. Uluslararası Antalya Kongresi, 2018)
Destinasyonlara atfedilen kişilik özelliklerine ilişkin algıların
keşfedilmesi küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon kişiliğine ...
Effects of website quality dimensions on repurchase intention in airline industry
(II. Tourism and Dynamics, 2017)
This study aimed to investigate the effects of website quality dimensions (efficiency, system quality, service quality and privacy) on repurchase intention. Survey technique was used to collect data among 134 participants. ...