Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği
(2023)
Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ...
Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden
değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ...
Turizm sektörü girişimcilerinin yatırım kararlarını etkileyen iç ve dış etkenlerin belirlenmesi
(International West Asia Congress of Tourism Research, 2018)
Bu araştırmanın amacı, Antalya Bölgesi’ndeki turizm yatırımcılarının, yatırım yapma süreçlerinde yatırım kararlarını nasıl aldıkları, hangi içsel ve dışsal nedenlerle hareket ettiklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, ...
Do Turkish tourism players show interest for metaverse?
(MTCON’23, 2023)
The evolution of Web 3.0 has brought many new technological transitions to our lives. Although,
it is not a very recent application, metaverse has become widely known after Marc Zuckerberg’s
investment and interest. Meta ...
Digital marketing practices: trends and challenges for the tourism industry
(Uluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
The tourism industry has been facing a tremendous change in services due to the fast developing digital and smart applications in technology. Digital marketing has been changing many types of operations and influencing ...
Turkey’s tourist profile: a document analysis for future implications
(Journal of Tourism and Hospitality Management, 2018)
This paper aims to present an analysis of tourist profile in Turkey through a document analysis. The study covers the review of Türsab (Association of Turkish Travel Agencies) magazines published in years of 2000-2017 as ...