Yazar "Kaynakcı Elinç, Zuhal" için İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü / Department of Interior Architecture & Environmental Design listeleme
-
Antalya ili cam seyir terası tasarım önerileri
Şekerci, Yaren; Koyuncu, Ferhat; Kaynakcı Elinç, Zuhal (Mediterranean Journal of Humanities, 2022)Surveillance has been of vital importance for humankind since it has existed. Surveillance is a very common action to check if there is any danger, usually at an elevated place. It is thought that the Romans first built a ... -
Antalya kent belleğinde “Talya Oteli”
Şekerci, Yaren; Kaynakcı Elinç, Zuhal (Mimarlık ve Yaşam Dergisi, 2022)The tourism history of the tourism city Antalya, and the turning points in it are the subjects that deserve to be investigated detailly. In this context, Antalya's first 5-star hotel, Talya Hotel, which became operational ... -
Antalya Kırkmerdiven ve yakın çevresinin teras bahçeye dönüştürülmesi tasarım önerisi
Şekerci, Yaren; Kaynakcı Elinç, Zuhal; Açıkel, Mikail (Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2020)Antalya’da Kaleiçi’nden yat limanına erişimin önemli akslarından birinde bulunan Kırkmerdiven, hem bölgede yaşayanlar hem de yerli ve yabancı turistler tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. 11. yüzyılda Venedikliler ... -
Güzel Sanatlar Fakültesinden Mimarlık Fakültesine geçen içmimarlık programlarının müfredat değişimi: Akdeniz Üniversitesi İç Mimarlık Bölümü örneği
Şekerci, Yaren; Kaynakcı Elinç, Zuhal (3rd International Conference on Innovative Academic Studies, 2023)Bu çalışma, Türkiye'deki içmimarlık (içmimarlık/iç mimarlık ve çevre tasarımı) eğitimindeki temel sorunları ele alarak bir özet sunmaktadır. İlk olarak, içmimarlık programlarının öğrenci kabul süreçlerindeki çeşitlilik ve ... -
Uzaktan eğitimin uygulamalı derslerde sürdürülebilirliği: mimarlık bölümleri örneği
Şekerci, Yaren; Mutlu Danacı, Hacer; Kaynakcı Elinç, Zuhal (Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2021)1990’lardan beri mimarlık eğitiminin uzaktan verilebilmesine dair çalışmalar yapılmıştır; ancak bu çalışmalar, eğitimin tasarım stüdyosu ve teorik kısmıyla kısıtlı kalmıştır. Uygulamalı derslerde, dünya genelindeki mimarlık ...