Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Celebrity endorsement strategy in marketing: Turkish Airlines case
(Antalya Bilim Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 2022)
In today’s highly competitive market, celebrity endorsement is a widely used marketing technique in marketing communications; a credible strategy endorsed by brands not only used to attract and engage target customers in ...
Örgütsel adalet ile yaratıcılık ilişkisinde rol çatışması ve rol belirsizliğinin düzenleyici rolü
(Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2022)
Bu çalışmada örgütsel adalet ile yaratıcılık ilişkisi incelenirken, rol çatışması ve rol belirsizliğinin düzenleyici rolü araştırılmıştır. Çalışmansın ilk aşamasında değişkenler arasındaki ilişkiler literatür taraması ile ...
A new approach to Maslach Burnout Inventory: Measuring burnout syndrome in health‑care staff with fuzzy conjoint analysis
(Digital Medicine, 2022)
Background and Purpose: Burnout syndrome (BOS), the popular phenomenon of our pandemic era, is examined in three
dimensions: emotional exhaustion, depersonalization and cynicism, and personal inefficiency. One of the ...
Aşırı iş yükü tükenmişlik ilişkisinde, iş tatmini ve örgütsel vatandaşlık rolü: sağlık çalışanlarında bir uygulama
(Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2022)
Covid 19 küresel çapta birçok farkındalıkların gelişmesine yol açmıştır. İnsan yaşamında sağlık sektörünün
etkinliği ve verimliliği hayati bir rol oynamaktadır. Bu bağlamda sağlık çalışanlarında aşırı iş yükü ve tükenmişlik ...
360 derece performans değerlendirme sistemi hakkında kavramsal bir inceleme
(Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2022)
Bu çalışmada her işletme için önemli bir yer teşkil eden performans, performans ölçme ve değerlendirme kavramları incelenmiştir. Öncelikle Web of Science veri tabanında bir literatür taraması yapılmış, ardından performans, ...
Türkiye'de geçici koruma altındaki Suriyeli dış ticaret girişimcilerinin karşılaştığı zorluklar ve fırsatlar: Gaziantep
(Uluslararası Göç Hareketleri Sempozyumu, 2022)
Ürün yeniliği ve kalitesinin müşteri sadakatine etkisini marka memnuniyeti nasıl etkiler? Pandemi sürecinde tekstil sektöründe bir çalışma
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2022)
Günümüzün değişen ve gelişen şartlarında işletmeler varlıklarını sürdürebilmek ve rekabet avantaj sağlayabilmek için teknolojik gelişmelere ayak uydurmalı, değişimi yakından takip etmeli ve müşterilerin istek
ve ihtiyaçlarını ...