• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Ara 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi / School of Business and Social Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Business Administration
  • Ara
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi / School of Business and Social Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Business Administration
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Vib: a marketing case study analysis 

Kurtuluş, Kemal; Karayalçın, Cem (Journal of Business Innovation and Governance, 2020)
Best Western Hotels & Resorts (BW) introduced a new brand called "Vib". The first BW Vib Hotel opened as BW Vib Antalya in 2017. Despite Vib's brand concept, BW Vib Antalya is located outside of the city center of Antalya, ...
Küçük Resim

Neuromarketing: a review regarding marketing field 

Karayalçın, Cem (Springer, 2022)
Neuromarketing is a growing topic in marketing literature. Furthermore, businesses also started to use neuromarketing-related results in their marketing decisions. Accordingly, it is crucial and relevant to make a research ...
Küçük Resim

Investigating the current position of brand extensions in recent literature 

Karayalçın, Cem (Atlas 10th International Social Sciences Congress, 2023)
Human beings seek variety in different kinds of matters. It is seen that throughout the years of human evolution, there is not a static behavior rather a dynamic behavior is observed. From a consumer’s perspective, a similar ...
Küçük Resim

Neuromarketing: an evaluation regarding marketing field 

Karayalçın, Cem (35th EBES Conference Proceedings, 2021)
Neuromarketing is a growing topic in marketing literature. Furthermore, businesses also started to use neuromarketing related results in their marketing decisions. Accordingly, it is crucial and relevant to make a research ...
Küçük Resim

E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma 

Başer, Gözdegül; Kantarcıoğlu, Burcu (3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
Küçük Resim

Comparative analysis of three empirical studies regarding new product development/success 

Karayalçın, Cem (Antalya Bilim University International Journal of Social Sciences, 2020)
Recently, companies need to be more responsive in order to meet the rapid changes considering both consumer preferences and managerial practices. From a marketing perspective, new product development is an important issue ...
Küçük Resim

An evaluation of impact of advertising intensity on entry mode choice 

Karayalçın, Cem (Antalya Bilim University International Journal of Social Sciences, 2021)
Globalization has led companies to expand into foreign markets. These multinational enterprises (MNEs) consider diverse factors when entering a foreign country. One of the important decisions the MNEs make is the entry ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 

Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarKarayalçın, Cem (6)Başer, Gözdegül (1)Kantarcıoğlu, Burcu (1)Kurtuluş, Kemal (1)Konu
Marketing (7)
Pazarlama (7)Neuromarketing (2)Neuroscience (2)Nöropazarlama (2)Advertising intensity (1)Ampirik çalışmalar (1)Brand extensions (1)Brands (1)Comparative analysis (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2020 (2)2021 (2)2019 (1)2022 (1)2023 (1)Mevcut Dosya(lar)Evet (4)Hayır (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.