Ara
Toplam kayıt 17, listelenen: 1-10
Ürün yeniliği ve kalitesinin müşteri sadakatine etkisini marka memnuniyeti nasıl etkiler? Pandemi sürecinde tekstil sektöründe bir çalışma
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2022)
Günümüzün değişen ve gelişen şartlarında işletmeler varlıklarını sürdürebilmek ve rekabet avantaj sağlayabilmek için teknolojik gelişmelere ayak uydurmalı, değişimi yakından takip etmeli ve müşterilerin istek
ve ihtiyaçlarını ...
Türkiye'de geçici koruma altındaki Suriyeli dış ticaret girişimcilerinin karşılaştığı zorluklar ve fırsatlar: Gaziantep
(Uluslararası Göç Hareketleri Sempozyumu, 2022)
Örgütsel adalet ile yaratıcılık ilişkisinde rol çatışması ve rol belirsizliğinin düzenleyici rolü
(Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2022)
Bu çalışmada örgütsel adalet ile yaratıcılık ilişkisi incelenirken, rol çatışması ve rol belirsizliğinin düzenleyici rolü araştırılmıştır. Çalışmansın ilk aşamasında değişkenler arasındaki ilişkiler literatür taraması ile ...
Antecedents and consequences of knowledge sabotage in the Turkish telecommunication and retail sectors
(Journal of Knowledge Management, 2022)
Purpose This study aims to propose and test a model explicating the antecedents and consequences of knowledge sabotage. Design/methodology/approach Data obtained from 330 employees working in the Turkish retail and ...
Aşırı iş yükü tükenmişlik ilişkisinde, iş tatmini ve örgütsel vatandaşlık rolü: sağlık çalışanlarında bir uygulama
(Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2022)
Covid 19 küresel çapta birçok farkındalıkların gelişmesine yol açmıştır. İnsan yaşamında sağlık sektörünün
etkinliği ve verimliliği hayati bir rol oynamaktadır. Bu bağlamda sağlık çalışanlarında aşırı iş yükü ve tükenmişlik ...
An Investigation regarding the relationships among brand parity, brand image, brand satisfaction and brand loyalty
(8th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2022)
In today’s economy, it is getting harder for a business to attract new consumers and keep the existing customer base. Branding helps companies to be differentiated from others and create a sustainable competitive advantage ...
Knowledge-based HR practices, pi-shaped skills and innovative performance in the contemporary organizations
(Kybernetes, 2022)
Purpose - As technology accelerates, the pace of innovation and product and process life cycles have significantly decreased. Firms seek to leverage their employees' efforts, particularly through knowledge-based HR practices ...
A new approach to Maslach Burnout Inventory: Measuring burnout syndrome in health‑care staff with fuzzy conjoint analysis
(Digital Medicine, 2022)
Background and Purpose: Burnout syndrome (BOS), the popular phenomenon of our pandemic era, is examined in three
dimensions: emotional exhaustion, depersonalization and cynicism, and personal inefficiency. One of the ...
Z kuşağını anlamak... Gençler neden göç ediyor?
(Uluslararası Göç Hareketleri Sempozyumu, 2022)
To understand a generation is to understand an era. Generations (silent generation, baby boomers, X, Y, and Z) were born in the same age range with similar demographic and psychographic characteristics serving as a lens ...
360 derece performans değerlendirme sistemi hakkında kavramsal bir inceleme
(Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2022)
Bu çalışmada her işletme için önemli bir yer teşkil eden performans, performans ölçme ve değerlendirme kavramları incelenmiştir. Öncelikle Web of Science veri tabanında bir literatür taraması yapılmış, ardından performans, ...