Browsing İşletme Bölümü / Department of Business Administration by ABU Author "Turunç, Ömer"
Now showing items 1-6 of 6
-
Aşırı iş yükü tükenmişlik ilişkisinde, iş tatmini ve örgütsel vatandaşlık rolü: sağlık çalışanlarında bir uygulama
Turunç, Ömer; Öğen, Ali Rıza (Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2022)Covid 19 küresel çapta birçok farkındalıkların gelişmesine yol açmıştır. İnsan yaşamında sağlık sektörünün etkinliği ve verimliliği hayati bir rol oynamaktadır. Bu bağlamda sağlık çalışanlarında aşırı iş yükü ve tükenmişlik ... -
An Investigation regarding the relationships among brand parity, brand image, brand satisfaction and brand loyalty
Karayalçın, Cem; Turunç, Ömer (8th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2022)In today’s economy, it is getting harder for a business to attract new consumers and keep the existing customer base. Branding helps companies to be differentiated from others and create a sustainable competitive advantage ... -
A new approach to Maslach Burnout Inventory: Measuring burnout syndrome in health‑care staff with fuzzy conjoint analysis
Gürsel, Güney; Turunç, Ömer (Digital Medicine, 2022)Background and Purpose: Burnout syndrome (BOS), the popular phenomenon of our pandemic era, is examined in three dimensions: emotional exhaustion, depersonalization and cynicism, and personal inefficiency. One of the ... -
Örgütsel adalet ile yaratıcılık ilişkisinde rol çatışması ve rol belirsizliğinin düzenleyici rolü
Altan, Senem; Erkuş, Ahmet; Turunç, Ömer (Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2022)Bu çalışmada örgütsel adalet ile yaratıcılık ilişkisi incelenirken, rol çatışması ve rol belirsizliğinin düzenleyici rolü araştırılmıştır. Çalışmansın ilk aşamasında değişkenler arasındaki ilişkiler literatür taraması ile ... -
Ürün yeniliği ve kalitesinin müşteri sadakatine etkisini marka memnuniyeti nasıl etkiler? Pandemi sürecinde tekstil sektöründe bir çalışma
Turunç, Ömer; Zeybekoğlu, Ayşe (Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2022)Günümüzün değişen ve gelişen şartlarında işletmeler varlıklarını sürdürebilmek ve rekabet avantaj sağlayabilmek için teknolojik gelişmelere ayak uydurmalı, değişimi yakından takip etmeli ve müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını ... -
Yaratıcılık ve girişimcilik ilişkisini algılanan örgütsel destek nasıl düzenler?
Turunç, Ömer; Mert, İbrahim Sani (Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2020)Bireysel özelliklerden birisi olan yaratıcılık bireyin kariyer sürecinde farklı şekillerde ortaya çıkmaktadır. İşletmecilik bağlamında yaratıcılıkların bireysel ve yönetsel yansıması hem bireyin hemde işletmenin vizyonunun ...