• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Graduate Education Institute
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)
  • Öğe Göster
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Graduate Education Institute
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The association of service quality, customer value, corporate image and customer loyality of generatıon y. an implementation of sor model in the context of superstore

Thumbnail
Göster/Aç
The association of service quality, customer value, corporate image and customer loyality of generatıon y. an implementation of sor model in the context of superstore (1.389Mb)
Tarih
2023
Yazar
Nabeel, Muhammad
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
The purpose of this research is to as a result of fierce global competition, shoppers' loyalty to local stores is weakening across the world. This drop is most noticeable in Pakistan’s supermarket retail sector. S.O.R. was used to create the conceptual model. The research is done with the involvement of 249 people, and the information has been examined using structural equation model (SEM). Participants who are the focus of this study include generation y people that actively purchase products from super retail stores in Pakistan. With the help of SPSS 22, we were able to filter out unusual responses and analyze the demographics of our sample. The information was collected using a non probability sampling strategy. In compliance with the study's verdicts, service quality, customer value and corporate image has positive impact on customer loyalty. Moreover, service quality has a negative effect on corporate image. It's possible that more qualitative information is needed to completely evaluate the significance of the findings from this research. It is recommended that samples from various countries be collected and compared.
 
Bu araştırmanın amacı, şiddetli küresel rekabetin bir sonucu olarak, alışveriş yapanların yerel mağazalara olan sadakatinin tüm dünyada zayıflamasıdır. Bu düşüş en çok Pakistan'ın süpermarket perakende sektöründe göze çarpıyor. S.O.R. kavramsal modeli oluşturmak için kullanılmıştır. Araştırma 249 kişinin katılımı ile gerçekleştirilmiş olup, bilgiler yapısal eşitlik modeli (YEM) kullanılarak incelenmiştir. Bu çalışmanın odak noktası olan katılımcılar, Pakistan'daki süper perakende mağazalarından aktif olarak ürün satın alan y kuşağı insanları içermektedir. SPSS 22'nin yardımıyla olağandışı yanıtları filtreleyebildik ve örneğimizin demografisini analiz edebildik. Bilgi, olasılık dışı bir örnekleme stratejisi kullanılarak toplanmıştır. Çalışmanın sonuçlarına uygun olarak hizmet kalitesi, müşteri değeri ve kurum imajının müşteri sadakati üzerinde olumlu etkisi bulunmaktadır. Ayrıca hizmet kalitesi kurum imajını olumsuz etkilemektedir. Bu araştırmadan elde edilen bulguların önemini tam olarak değerlendirmek için daha fazla niteliksel bilgiye ihtiyaç duyulabilir. Çeşitli ülkelerden örneklerin toplanması ve karşılaştırılması önerilir.
 
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12566/1810
Koleksiyonlar
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




sherpa/romeo


Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.