• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Graduate Education Institute
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)
  • Öğe Göster
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Graduate Education Institute
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The role of career satisfaction in the relationship between work overload and individual performance

Thumbnail
Göster/Aç
The role of career satisfaction in the relationship between work overload and individual performance (1.065Mb)
Tarih
2021
Yazar
Garandai, Esmatullah
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
The emergence of human resource management and firm performance literatures over the years have been among the most profound subject of research papers. This study considers Career satisfaction (CS) as second order construct and examines its mediating role between Work overload (WO) and Individual performance (IP). For this purpose, an online questionnaire was created and data was collected from 127 bank employees from main branch of IBA in Afghanistan. The data collected was analyzed with SmartPLS software program. The study results suggest that, CS is plays a very strong role in individual performance and has a strong impact on the performance of service firms. Furthermore, the study reports that, CS mediates the relationship between WO and IP and has a significant impact on the performance of the service firm. This study provides empirical evidence of the role of CS enhancing individual performance and firm’s performance.
 
Yıllar içinde insan kaynakları yönetimi ve firma performans literatürlerinin ortaya çıkışı, araştırma makalelerinin en derin konuları arasında yer almıştır. Bu çalışma, Kariyer memnuniyetini (CS) ikinci derece yapı olarak ele alır ve İş yükü (WO) ile Birey sel performans (IP) arasındaki arabuluculuk rolünü inceler. Bu amaçla, çevrimiçi bir anket oluşturulmuş ve IBA'nın Afganistan'daki ana şubesinden 127 banka çalışanından veri toplanmıştır. Toplanan veriler SmartPLS yazılım programı ile analiz edildi. Çalışma sonuçları, CS'nin bireysel performansta çok güçlü bir rol oynadığını ve hizmet firmalarının performansı üzerinde güçlü bir etkiye sahip olduğunu göstermektedir. Ayrıca çalışma, CS'nin WO ve IP arasındaki ilişkiye aracılık ettiğini ve hizmet firmasının performansı üzerinde önemli bir etkiye sahip olduğunu bildirmektedir. Bu çalışma, CS'nin bireysel performansı ve firmanın performansını artırma rolüne dair ampirik kanıtlar sağlar.
 
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12566/1253
Koleksiyonlar
  • İşletme (Tezli - İngilizce) / Business Administration (Thesis - English)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




sherpa/romeo


Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.