• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Öğe Göster
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digital marketing practices: trends and challenges for the tourism industry

Thumbnail
Göster/Aç
Makale dosyası (865.3Kb)
Tarih
2020
Yazar
Başer, Gözdegül
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
The tourism industry has been facing a tremendous change in services due to the fast developing digital and smart applications in technology. Digital marketing has been changing many types of operations and influencing many services. This research puts forward some of the trends and challenges for digital marketing for the tourism industry. It provides a broadened view over digital marketing in tourism basing on a qualitative research of semi-structured interviews with professionals from the sector. It is possible to conclude that trends in digital marketing from the aspect of tourism industry can be listed as changes in social media, future expectations, human touch, connected services, whereas challenges are the tremendous change, competitors and data management. Digital marketing is dependent on digital data which requires an integrated system and a high quality team to manage. Digital marketing is expected to uncover the tourism industry quite tremendously in a near future.
 
Turizm endüstrisi, teknolojideki hızlı gelişen dijital ve akıllı uygulamalar nedeniyle, sunulan hizmetlerde büyük bir değişiklikle karşı karşıyadır. Dijital pazarlama birçok operasyon türünü değiştirmekte ve birçok hizmeti etkilemektedir. Bu araştırma, turizm endüstrisi için dijital pazarlama ile ilgili bazı trendleri (yönelimleri) ve zorlukları ortaya koymaktadır. Sektördeki profesyonel yöneticilerle yapılan yarı yapılandırılmış görüşmeler içeren nitel bir araştırmaya dayanarak,turizmde dijital pazarlama üzerine daha geniş bir bakış açısı sağlamaktadır. Turizm pazarlamasında, dijital pazarlama yönelimlerini, sosyal medya, gelecek beklentileri, insana dokunuş, bağlantılı hizmetlerdeki değişiklikler; zorlukları ise büyük değişim, rakipler ve veri yönetimi olarak ifade etmek mümkündür. Dijital pazarlama, bütüncül bir sistem ve yönetmek için yüksek kaliteli bir ekibi gerektiren dijital verilere bağlıdır. Dijital pazarlamanın yakın bir gelecekte turizm endüstrisine büyük ölçüde nüfuz etmesi beklenmektedir.
 
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12566/719
Koleksiyonlar
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




sherpa/romeo


Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.