Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 155
-
Toplum temelli turizm çeşidi olarak Homestay üzerine bir değerlendirme
(Turistika, 2022)Homestay turizm 1990’lı yıllardan itibaren birçok ülke için önemli bir turizm türü olarak gelişme göstermiştir. Homestay yerel halka, çevreye ve kültüre önem veren bir turizm anlayışıdır. Dünyada, Tayland ve Malezya gibi ... -
Akdeniz bölgesi antik kent efsaneleri
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2022) -
Destinasyon yönetiminde turların önemi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021) -
Alternatif pazarlama iletişim aracı olarak sinsi pazarlama: yoksa uyanık pazarlama mı?
(Detay Yayıncılık, 2021) -
Halk kültürü inanışları bağlamında fal ve kehanet ritüelleri
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021) -
Alternatif turizm seçenekleri ve kültür
(Eğitim Yayınevi, 2021) -
Antalya
(Detay Yayıncılık, 2021) -
Turizm rehberliği lisansüstü eğitiminde alan dışı öğrenci alımı paradoksu
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)The Article 23 which takes place in Tourist Guide Profession Regulation states; “undergraduate, bachelor and master degree graduates of the department of Tourist Guide program and who is acquired with sufficient foreign ... -
Country and destination image perception of mass tourists: generation comparison
(Anatolia, 2021)The aim of this study is to determine whether the generations make a difference in the perception of destination image of tourists. The study is carried between July-October 2019 at Antalya Airport International Terminals ... -
The symmetric and asymmetric impacts of cognitive attitude components on overall mass tourism destination image: gender comparison
(European Journal of Tourism Research, 2021)Mass tourism has become the preferred travel type for millions of people. All-inclusive (AI) initially emerged as anaccommodation type for mass tourism destinations but has evolved to become its own form of tourism. ... -
E-ticaret’te müşteri güven algısı: y ve z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2022)Amaç - Bu araştırmanın amacı, Y ve Z Kuşağı’nda yer alan tüketici grubunun e-ticarete yönelik güven algılarını incelemektir. Yöntem - Araştırma kapsamında e-ticarete güven olgusunu etkileyen faktörler yapısal eşitlik ... -
The good, the bad, the well-connected
(International Journal of Game Theory, 2021)In this paper, we analyse a variation of truel competitions in which each prospective player is represented by a node in a scale-free network. Without including any particular spatial arrangement of players, traditional ... -
Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)Bu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır. ... -
Ağırlama hizmetleri açısından yiyecek-içecek maliyet analiz ve fiyatlandırma yöntemleri
(Paradigma Akademi, 2022) -
The effects of COVID-19 on the hotel physical environment from the perspectives of tourists and hotel employees
(Edward Elgar Publishing, 2021) -
İş yeri maneviyatı kavramının turizm işletmeleri açısından değerlendirilmesi
(Detay Yayıncılık, 2021)İşyeri maneviyatı konusuna olan ilgi, artarak devam etmektedir. Günümüzde, değişken iş çevresi, yeni teknolojiler, hızlı çevresel değişimler, yaşanan krizler gibi etmenler, iş ortamlarındaki stresi ve işgörenler üzerindeki ... -
Tarım turizmi ve pazarlama
(Detay Yayıncılık, 2021) -
Destinasyon yönetiminde inovatif uygulamalar
(Nobel Bilimsel Eserler, 2021) -
The use of mobile applications for travel booking: impacts of application quality and brand trust
(Journal of Vacation Marketing, 2021)The increasing use of mobile applications by travellers and the high adaption of tourism companies into this new contact and sales platform, made it necessary to comprehensively investigate the mobile application users’ ... -
Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)











