Güncel Gönderiler: Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
Toplam kayıt 193, listelenen: 21-40
-
The changing role of hotel attributes in destination competitiveness throughout a crisis
(Emerald Publishing, 2024)Purpose-By conducting a longitudinal study, this study aims to investigate how the role of hotel attributes in destination competitiveness changed through the stages of pre-, amid and recovery from the crisis. Design/ ... -
Tips and trips: a structural model of guests’ intentions to stay and tip for AI-based services in hotels
(Emerald Publishing, 2023)Purpose-Given the rapid development in artificial intelligence (AI), the hotel industry is deploying AI-based systems. In line with this important development, this study aims to examine the impact of trust in the hotel ... -
Üçüncü yaş turizmi kapsamında yapılan çalışmaların bibliyometrik analiz ile incelenmesi
(2023)Bu çalışmada üçüncü yaş turizmi kapsamında uluslararası ve ulusal düzeyde gerçekleştirilmiş olan akademik çalışmaların, bibliyometrik analiz yoluyla incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda yapılan taramada WoS ... -
Letting AI make decisions for me: an empirical examination of hotel guests’ acceptance of technology agency
(Emerald Publishing, 2023)Purpose This study aims to examine hotel guests’ acceptance of technology agency – the extent to which they would let artificial intelligence (AI)-based systems make decisions for them when staying in hotels. The examination ... -
Sesli asistanlar
(Detay Yayıncılık, 2023) -
Öğretim elemanlarının dijital yeterlilik seviyelerinin incelenmesi: turizm akademisyenleri özelinde bir araştırma
(2023)Bu çalışmada yükseköğretim kurumlarının turizm ve turizmle ilişkili bölümlerinde eğitim-öğretim faaliyetleri gerçekleştiren öğretim elemanlarının dijital yeterlilik düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda ... -
Müze ve örenyerlerinde mobil uygulama deneyimleri: Türkiye’nin müzeleri ve müzelerin sesi uygulamalarına yönelik bir inceleme
(2023)Bu çalışmanın amacı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın resmi mobil uygulamaları olan “Türkiye’nin Müzeleri” ve “Müzelerin Sesi” uygulamalarına yönelik kullanıcı deneyimlerinin incelenmesidir. Bu amaçla, kullanıcıların söz ... -
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
(Routledge Taylor & Francis Group, 2024)This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality ... -
Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği
(2023)Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ... -
Turizm ve otel işletmelerinde büyük veri analizi ve yapay zeka
(Detay Yayıncılık, 2023) -
Denied boarding uygulaması
(Detay Yayıncılık, 2022) -
European Destinations of Excellence Network (EDEN) Avrupalı Seçkin Destinasyonlar Projesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
TGS (Turkish Ground Services)
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Implementing marketing strategies for a niche business: case of talya herbal products
(2023)Medicinal and aromatic plants (MAPs) products became more popular during and after the Covid-19 pandemic. MAPs production and marketing could be accepted as a niche business. The purpose of this study is to examine the ... -
Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi
(Detay Yayıncılık, 2022)Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi. Antalya Koleji ruhunun turizme yansıması 1980-81 eğitim öğretim yılında 125 öğrenci ile faaliyete geçen Antalya Koleji, Antalya’nın yerli ve köklü ailelerinden oluşan ... -
Yolcu
(Detay Yayıncılık, 2022)Yolcu Daimi ikametgahından geçici süre ile ayrılarak seyahat eden, seyahat aracını kullanmayan ve seyahat etmek için bilet alan kişi. Kara, hava, deniz ve uzay seyahatlerine katılan ve seyahat aracını kullanmayan, bu ... -
Tur kuponu
(Detay Yayıncılık, 2022)Tur kuponu Günübirlik tur satışı sonrasında yolcuya verilen turu satınaldığına ilişkin belge “voucher” Acentelerin otellerde düzenledikleri hoş geldiniz ve bilgilendirme içerikli sunumlarda tanıtımı yapılan günlük tur ... -
Acente kataloğu
(Detay Yayıncılık, 2022)Acente Kataloğu Acentenin pek çok operatöre hizmet vermek üzere otellerin görsel ve yazılı tanıtımını yaptığı katalog. Acenteler pek çok otel ile konaklama kontenjan sözleşmesi yaparak operatörlere geniş yelpazede ürün ... -
Acente tur operatörü sözleşmesi
(Detay Yayıncılık, 2022)Acente tur operatörü sözleşmesi. Acente ve tur operatörünün görev, sorumluluk ve yetkilerini tanımlayan, ticari koşulları belirleyen sözleşme İngilizce Service Level Agreement kelimelerinin baş harflerinden oluşan “SLA” ... -
Ayhan Kılınç
(Detay Yayıncılık, 2022)Kılınç, Ayhan (1945– ) Devlet Planlama Teşkilatının (Yeni adı Kalkınma Bakanlığı) kuruluş yıllarına tanıklık eden ve Türkiye Turizminin gelişimine 47 yıl katkı sağlayan vizyoner plalamacı. Ankara Ticaret lisesinden mezun ...