Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Managing the intercultural differences in guest relations management
(III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)
Today, customer relations has become a field of great interest since hotels aim to attain customer satisfaction. One of the greatest challenges facing hotel organizations today is the ever growing volume and pace of ...
Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden
değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ...
Assessment of hotel guest relations from the aspect of repeat guests
(5th International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, 2018)
One of the greatest challenges facing hotel organizations today is the ever growing volume and pace of competition (Kandampully and Suhartanto, 2000). Hotels try to develop many strategies to be able to cope with competition. ...