Ara
Toplam kayıt 85, listelenen: 1-10
Building customer citizenship behaviour through mobile application quality: the mediating role of flow experience and customer engagement
(Routledge, 2023)
Mobile applications have become an indispensable marketing medium for tourism companies. Given that half of the users delete the applications soon after completing their transactions, it is vital ...
Impact of Covid 19 Pandemic on Tourism in Turkey
(International Hellenic University, 2022)
There has been a severe loss in tourism in 2020 and 2021 due to the Covid 19 pandemic in Turkey as it has been all over the world. This research aims to enlighten the impact of Covid-19 on tourism in Turkey. The research ...
Yurt dışı rehberliği alanında uzmanlaşma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
(Routledge Taylor & Francis Group, 2024)
This study aims to (a) reveal the relationships between the
destination brand personality (DBP), destination brand image
(DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b)
unveil divergences by nationality ...
Acente kataloğu
(Detay Yayıncılık, 2022)
Acente Kataloğu Acentenin pek çok operatöre hizmet vermek üzere otellerin görsel ve yazılı tanıtımını yaptığı katalog.
Acenteler pek çok otel ile konaklama kontenjan sözleşmesi yaparak operatörlere geniş yelpazede ürün ...
Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi
(Detay Yayıncılık, 2022)
Özel Antalya Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi. Antalya Koleji ruhunun turizme yansıması 1980-81 eğitim öğretim yılında 125 öğrenci ile faaliyete geçen Antalya Koleji, Antalya’nın yerli ve köklü ailelerinden oluşan ...
Exploring the performance of hotels’ websites for guests with disabilities: a content analysis approach
(Business & Management Studies: An International Journal, 2018)
The globally rising awareness about the social inclusion of individuals with disabilities also influences the tourism and hospitality industry in Turkey. This exploratory research focuses on the disability related content ...
E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma
(3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
Kültürel miras yönetimi nedir?
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Kültürel miras yönetimi (veya güncel araştırmalarda değinildiği gibi ‘miras yönetimi’), farklı kültürel alanları ve insanlığın yaşayan kültürel değerlerini etkileyen unsurları inceleyen disiplindir. Temel prensibi kültürel ...
Destination image perception patterns of tourist typologies
(International Journal of Tourism Research, 2020)
Conceptual and empirical typologies comprising the intersection of personal and social characteristics of tourists have similarities and differences with respect to image perception of a destination. This study examines ...