Ara
Toplam kayıt 29, listelenen: 1-10
Sesli asistanlar
(Detay Yayıncılık, 2023)
Building customer citizenship behaviour through mobile application quality: the mediating role of flow experience and customer engagement
(Routledge, 2023)
Mobile applications have become an indispensable marketing medium for tourism companies. Given that half of the users delete the applications soon after completing their transactions, it is vital ...
Tur yönetimi kavramı
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2023)
The perception of Turkish tourists for sustainable hotels and its impact on their hotel selection
(MTCON’23, 2023)
The United Nations defined sustainability in 1987 as meeting the needs of the present without
compromising the ability of future generations to meet their own needs. Due to reasons such as
climate changes, drought, ...
Sürdürülebilir turizm kapsamında organik çiftliklere yönelik gönüllü ziyaretçi deneyimleri: WWOOF Türkiye örneği
(V. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi, 2023)
Turizm hareketlerine katılan bireylerin zaman içinde beklenti, istek ve ihtiyaçlarındaki değişiklik, farklılaşan turist profili ile karşımıza çıkmaktadır. Günümüz turistleri kendilerine sunulan geleneksel turizm ürünlerinden ...
Exploring the role of destination familiarity on flow experience
(4. International Cappadocia Scientific Research Congress, 2023)
People can obtain a variety of information that will familiarize them with a destination. This research aims to explore the link between destination familiarity and flow experience. For this purpose, the data were collected ...
Atatürk Orman Çiftliği Müze ve Sergi Salonu’nun Türkiye’deki gastronomi müzeleri açısından değerlendirilmesi
(2023)
Gastronomi müzeleri, mutfak kültürlerinin korunmasında, sürdürülebilirliğinde, gelecek nesillere aktarılması ve destinasyon çekicilik unsuru olarak değerlendirilmesinde oldukça önemli roller üst- lenmektedir. Kâr amacı ...
Letting AI make decisions for me: an empirical examination of hotel guests’ acceptance of technology agency
(Emerald Publishing, 2023)
Purpose
This study aims to examine hotel guests’ acceptance of technology agency – the extent to which they would let artificial intelligence (AI)-based systems make decisions for them when staying in hotels. The examination ...
Müze ve örenyerlerinde mobil uygulama deneyimleri: Türkiye’nin müzeleri ve müzelerin sesi uygulamalarına yönelik bir inceleme
(2023)
Bu çalışmanın amacı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın resmi mobil uygulamaları olan “Türkiye’nin Müzeleri” ve “Müzelerin Sesi” uygulamalarına yönelik kullanıcı deneyimlerinin incelenmesidir. Bu amaçla, kullanıcıların söz ...