Ara
Toplam kayıt 52, listelenen: 1-10
Yurt dışı rehberliği alanında uzmanlaşma
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
(Routledge Taylor & Francis Group, 2024)
This study aims to (a) reveal the relationships between the
destination brand personality (DBP), destination brand image
(DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b)
unveil divergences by nationality ...
Tur yönetimi kavramı
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2023)
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers
(Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...
Turist rehberlerinin psikolojik dayanıklılığının psikolojik iyi oluş ve yaşam kalitesi üzerindeki ilişkisinde iyimserliğin aracılık rolü
(II. Turizm Rehberliği Kongresi, 2019)
Otel yöneticilerinin 2016 Türkiye turizm krizine ilişkin öngörüleri ve kriz yönetim uygulamaları
(Journal of Yasar University, 2019)
2016 yılında Türkiye’de yaşanan turizm krizi özellikle Rusya pazarı odaklı hizmet sunan otel işletmelerini etkilemiş ve otel yöneticilerini krizden
sağ kurtulmaya yönelik çözüm yolları aramaya itmiştir. Otel yöneticileri ...
Turist rehberlerinin mesleki yeterliliklerinin destinasyon imajına ve memnuniyetine etkisi
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019)
Turizm ile ilgili alanyazında turistlerin ziyaret ettikleri destinasyonlara yönelik imaj algıları ve genel memnuniyetleri ile kendilerine eşlik eden turist rehberlerine yönelik değerlendirmeleri bir arada ele alan sınırlı ...
Alternatif turizm seçenekleri ve kültür
(Eğitim Yayınevi, 2021)
Tur yönetimi kavramı
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2019)
Antalya Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022)