Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Turistlerin kalabalık algısının alışveriş davranışlarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Bu çalışma, turistlerin alışveriş deneyimleri esnasında algıladıkları kalabalığın genel alışveriş memnuniyeti ve harcama miktarı üzerindeki etkisinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla, Antalya’nın Kaleiçi ...
The changing role of hotel attributes in destination competitiveness throughout a crisis
(Emerald Publishing, 2024)
Purpose-By conducting a longitudinal study, this study aims to investigate how the role of hotel attributes in destination competitiveness changed through the stages of pre-, amid and recovery from the crisis.
Design/ ...
Big data use in determining competitive position: the case of theme parks in Hong Kong
(Journal of Destination Marketing & Management, 2021)
Theme park operators need to understand their competitiveness in a destination to increase their market share. This study adopted the big data approach by analysing online reviews to assess the competitiveness of a theme ...