Search
Now showing items 1-5 of 5
Turistlerin destinasyon çekicilikleri algıları, akış deneyimi, pozitif duygu ve memnuniyetleri üzerine bir araştırma
(Balıkesir University The Journal of Social Sciences Institute, 2020)
Bu çalışma, Antalya’yı ziyaret eden İngiliz, Alman ve Rus turistlerin destinasyon çekiciliklerine yönelik algılarını, akış deneyimi (odaklanma, zamanın dönüşümü ve öz bilinç kaybı) durumlarını, pozitif duygu durumlarını ...
Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ...
How to create flow experience during travel: the role of destination attributes
(Journal of Vacation Marketing, 2021)
Despite numerous studies investigating flow experience in the adventure tourism context, there is a
lack of research concentrating on tourists’ flow experience during travel. This study aims to explore
the relationships ...
Turistlerin kalabalık algısının alışveriş davranışlarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
Bu çalışma, turistlerin alışveriş deneyimleri esnasında algıladıkları kalabalığın genel alışveriş memnuniyeti ve harcama miktarı üzerindeki etkisinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla, Antalya’nın Kaleiçi ...
Restoran işletmelerinde müşteri şikâyet davranişları: literatür incelemesi
(Journal of Recreation and Tourism Research, 2017)
Bu çalışmanın amacı, ulusal ve uluslararası yazında, restoranlarda müşteri şikayet davranışlarını ele alan çalışmaların detaylı bir literatür taramasını yapmaktır. 2000-2016 yılları arasında yapılan Türkçe, İngilizce ve ...